Pinkey Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Halloen:) Jeg har et lite spørsmål her. Hadde et nvidia gforce 9800 gtx grafikkort som har fungert tipp topp i et par år. For et par uker siden, fikk jeg merkelige artifacts, så jeg sendte det tilbake til komplett, og som jeg trodde, var det defekt. Fikk pengene tilbake og kjøpte meg et nvidia gforce 260 black edition. Problemet mitt nå, er at i spill (bf2bc og wow) er grafikken mye mer "blurry" enn før, eller uklar om du vil. Vil vel også påstå at bildet generelt også er litt mer uklart i windows også. Kan legge til at jeg har en LG 20" widescreen skjerm med kun VGA. Det slo meg en tanke om at jeg muligens må ha en skjerm med DVI input, og at VGA rett og slett er for gammelt og at den derfor ikke viser perfekt bilde av den grunn. Har installert seneste nvidia driver for mitt spesifike kort. Noen som har noen idé om hva dette kommer av? Det er iallefall merkbar forskjell på kvaliteten på bildet fra det gamle kortet til det nye. Takker for alle svar Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Halloen:) Jeg har et lite spørsmål her. Hadde et nvidia gforce 9800 gtx grafikkort som har fungert tipp topp i et par år. For et par uker siden, fikk jeg merkelige artifacts, så jeg sendte det tilbake til komplett, og som jeg trodde, var det defekt. Fikk pengene tilbake og kjøpte meg et nvidia gforce 260 black edition. Problemet mitt nå, er at i spill (bf2bc og wow) er grafikken mye mer "blurry" enn før, eller uklar om du vil. Vil vel også påstå at bildet generelt også er litt mer uklart i windows også. Kan legge til at jeg har en LG 20" widescreen skjerm med kun VGA. Det slo meg en tanke om at jeg muligens må ha en skjerm med DVI input, og at VGA rett og slett er for gammelt og at den derfor ikke viser perfekt bilde av den grunn. Har installert seneste nvidia driver for mitt spesifike kort. Noen som har noen idé om hva dette kommer av? Det er iallefall merkbar forskjell på kvaliteten på bildet fra det gamle kortet til det nye. Takker for alle svar Hallo! Ja, hvilken oppløsning kjører du på kortet nå? Som du vet kan du justere oppløsningen, og hvis den er for lav eller for høy kan du få noen rariteter av det. Har du prøvd å minke, øke oppløsningen? 1024 X osv ? Dette valget får du ved å høyreklikke på skriverbordet og så velger du egenskaper. Instillinger og så avansert. Her finner du glideren slik at du kan velge oppløsning. Vennligst BmOnline Endret 12. april 2010 av BmOnline Lenke til kommentar
Pinkey Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Hei hopp. Jeg kjører 1680x1050, maks skjermoppløsning. Kjører også forsåvidt samme instillinger som jeg gjorde med det gamle kortet (standard). Kan vel legge til at temp på gpu ligger på rundt 70 grader på idle. Er dette normalt? Pinkey. Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hei hopp. Jeg kjører 1680x1050, maks skjermoppløsning. Kjører også forsåvidt samme instillinger som jeg gjorde med det gamle kortet (standard). Kan vel legge til at temp på gpu ligger på rundt 70 grader på idle. Er dette normalt? Pinkey. Heisann! Mitt kort har bare 43 grader, og det er SLI oppsett. Syntes nok det hørtes veldig varmt ut i idle må jeg si. Kanskje noen andre har samme kort som deg, og kan svare? Ellers, den skjermen du har, er det mulig at du kan justere focus på den? Vennligst BmOnline Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå