JosseF Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg reformaterte pcen i går. Men skjermoppløsningen tar livet av meg!!! Trykk her for å se bilde Som du ser kan jeg bare velge mellom to størrelser, og jeg vil ha den største. Noen som vet hva jeg skal gjøre? Noen drivere jeg må laste ned eller? Tusen takk for hjelp! Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Ja, driveren til ditt skjermkort. For å enkelt finne ut hva slags skjermkort du har, kan du bruke programmet Speccy Her finner du: Drivere til Nvidia skjermkort <> Drivere til ATI skjermkort NOTER: Har du bærbar PC eller merke PC som Dell, HP, Acer, Packardbell etc. Finner du riktig driver ved å besøke hjemmesiden til PC produsenten. La oss si du har en PC fra HP, vil du finne driverene på hjemmesiden til Hewlett-Packard. Lenke til kommentar
JosseF Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Ja, driveren til ditt skjermkort. For å enkelt finne ut hva slags skjermkort du har, kan du bruke programmet Speccy Her finner du: Drivere til Nvidia skjermkort <> Drivere til ATI skjermkort NOTER: Har du bærbar PC eller merke PC som Dell, HP, Acer, Packardbell etc. Finner du riktig driver ved å besøke hjemmesiden til PC produsenten. La oss si du har en PC fra HP, vil du finne driverene på hjemmesiden til Hewlett-Packard. Har Acer Aspire 5536 Acer drivere kan du søke opp og finne ut hvilken driver jeg trenger da? Jeg finner det ikke ut akkurat.. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 [1] Gå til nettsiden for Acer drivere [2] Klikk på Notebook [3] Klikk på Aspire [4] Bla deg ned og klikk på Aspire 5536 * [5] Velg ditt opperativsystem og språk ved Operation System [6] Last ned ønsket driver - skjermkort driver ligger under Category VGA ** * Se til at du velger rett av Aspire 5536 og Aspire 5536G. ** Du kan nå også laste ned og oppdtatere øvrige driver om ønsket. Lenke til kommentar
JosseF Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Fant det ut selv, men tusen takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå