Gå til innhold

Kamptråd - Rosenborg Ballklub vs SK Brann 14/4 (3-0)

DJ_Dark

39 stemmer

1. 1. Hvem vinner kampen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt kjappere benbevegelse der Opdal, så hadde du tatt den.

Løpet er kjørt nå, RBK er rett og slett for tøffe for Brann. Men uansett oppløftende, selv om det er kjipt at motstanderne scorer på nesten hver bidige sjanse man har. Jeg teller to sjanser til RBK (jeg tar ikke med lompeskudd 4 meter utenfor). Brann har ikke vært noe bedre med sin ene sjanse.

Alt i alt fortjent ledelse.

Lenke til kommentar

Couldn't fucking care less..dette Brann-laget en en skam for Bergen By, Adecco-next.

Så godt vi har lojale Brann tilhengere som Hertugen :roll: ...

Hadde vi spilt 4-4-2 som vanlig, da hadde det vært mulig.

Hvorfor Steinar bytter om på vingene skjønner ikke jeg. Litt drøyt med to defensive spillertyper sentralt med en defensiv type som Austin på offemsiv midt. Alsaker har enda ikke fått med seg at den etter halvtimen var offside. Denne skulle vel vært indirekte for høyt spark, det er vel greit...Hva var det du sa om PVM? Nydelig corner! Bra av assistendommer som snyter oss for en soleklar corner og Sandmoen som er på trynet :mad: . Tusen takk STEINAR :nei: ! Hva er det forsvaret holdet på med?!?!?!?!

Lenke til kommentar

Couldn't fucking care less..dette Brann-laget en en skam for Bergen By, Adecco-next.

Så godt vi har lojale Brann tilhengere som Hertugen :roll: ...

. Tusen takk STEINAR :nei: ! Hva er det forsvaret holdet på med?!?!?!?!

Haha, du kaller meg ulojal og så fyrer du av med den tiraden der. At jeg mener dagens Brann-mannskap er en skam er jeg ikke alene om, det kan jeg love deg.

Endret av Herthugen
Lenke til kommentar

Fantastisk benk RBK har. Misunner dem den, kombiner dem med kjøpekraften så er RBK rett og slett suverene. Med mindre noen går inn og gir 50 mill til et eller annet lag så blir det vanskelig å ta opp kampen.

Med mindre Rekdal klarer å få til noe i Aalesund av alle steder.

Og der gikk Brann opp i 4 sjanser (eller 3 1/2 vil jeg heller si). De har 0 mål. RBK har 3 på det samme.

Lærdommen er at Brann spiller på en måte som gir moststanderen ganske klare sjanser, for det skal litt til å bomme på de der (eller at keeper skal redde). Mens det ikke akkurat har vært de letteste sjansene Brann har spilt seg til.

Lenke til kommentar

@Step_up

Ja, han slo en god corner, ENORMT!

Dere blir snytt for en corner, vi blir snytt for straffe...

Indirekte frispark, ikke noe mer. ser verre ut på tv bildene enn det egentlig er. så drar Sellin ned Sævarsson og får frispark og gult kort til Sævarsson. Bra dommer. Er rart hvis ikke Steinars dager i klubben er talte :nei: . for noen taktiske disposisjoner, formasjoner og startoppstillinger :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...