Gå til innhold

Kamptråd - Rosenborg Ballklub vs SK Brann 14/4 (3-0)

DJ_Dark

39 stemmer

1. 1. Hvem vinner kampen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dahl ofrer seg for å skape ro i rekkene. Ganske inspirerende det der, men synd det skal ende slik etter ti års innsats for klubben. Han var leder i en tid Brann bygget opp laget som tok seriegull, men vi er virkelig kjappe til å kreve hans avgang når det butter imot. Litt synd egentlig :/

Lenke til kommentar

http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/bjarne-berg-slakter-brannstyret-3146016.html

Det startet vel der. Dahl har jo prøvd å gjøre Brann uavhengige av investorer, slik at de kan stå på egne ben. Men Dahl og styret presterte å lede klubben til underskudd på 25 millioner og nedgangen fra 2007-gullet er jo merkbart.

Kompleks sak, jeg har ikke innsikt nok. Uansett egen tråd for det:

https://www.diskusjon.no/?showtopic=1220309

Styret fortsetter jo, tror kanskje Dahls ofring kan ha gitt dem litt pusterom.

Lenke til kommentar

Selv om jeg er "hardbarka" rbksupporter er jeg litt skeptisk til dagens oppgjør. Det skyldes litt at Brann pleier alltid å være litt skumle mot RBK. Jeg tror RBK vinner men jeg tror også at de må kjempe skikkelig for seieren. Tror ikke på noen overkjøring i dette tilfellet.

Lenke til kommentar

Hahahaha. Spøke, det kan du.

Poengligaen - Tippeligaen / 2009

11 poeng

Bernt Hulsker, Start

Malick Mané, Sandefjord

Geir Ludvig Fevang, Start

Petter Vaagan Moen, Brann

8 poeng

Trond Olsen, Rosenborg

Stig Johansen, Bodø/Glimt

Tor Hogne Aarøy, Aalesund

Bjørn Helge Riise, Lillestrøm

Fredrik Berglund, Stabæk

Mattias Andersson, Strømsgodset

Pontus Farnerud, Stabæk

Vidar Nisja, Viking

Mikael Lustig, Rosenborg

Dette er da klare tall?

Lenke til kommentar

Fordi vi uttaler ikke drittbyen M****. :)

Mener selvfølgelig Mjøsas Beckham ;)

Skjer ikke at han er TL's beste venstreving.

vi bør vel helle omtale han som venstrekant, men best det er han ;) .

Hvis han er best kan du da svare meg på hvorfor RBK kjøpte Olsen og ikke Moen?

Fordi Brann ikke hadde solgt han uansett og fordi Olsen hadde en once in a lifetime sesong i 2008...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Når åpner billettbua?

I følge kompis er det utsolgt. :D

Ser ikke helt den greia di med PVM. Han er ikke den beste v.kanten i Norge, enkelt og greit. Har aldri sagt at Olsen er det heller, men jeg mener fortsatt at Olsen er bedre enn PVM.

Lenke til kommentar

Når åpner billettbua?

I følge kompis er det utsolgt. :D

Ser ikke helt den greia di med PVM. Han er ikke den beste v.kanten i Norge, enkelt og greit. Har aldri sagt at Olsen er det heller, men jeg mener fortsatt at Olsen er bedre enn PVM.

Det er vel få spillere i TL som kan måle seg med PVM hva angår dødballer. En veldig bra venstrefot og gjør kloke valg på banen.

I fjor var det vel ingen som ingen v.kanter i TL som scoret like mye og han var den øverste av alle disse i fjor i poengligaen.

En veldig god pasningslegger er han og. Var den øverste av v.kantene i 2007 og i 2009 i poengligaen. Angående Olsen, så står jeg fast på tallene fra poengligaen i fjor ;) ...

Lenke til kommentar

Det ville aldri PVM klart, så vi kan i hvert fall slå fast at han er mer målfarlig da? :wee:

Hans største styrke er derimot gjennombruddspasningene. Han er helt rå på det og hverken Helstad eller Huseklepp kunne notert like mange scoringer om det ikke var for Moen. Han gjør spissene bedre og det merkes at Huseklepp ikke er like god uten Moen på banen, samme var merkbart når Helstad herjet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...