Gå til innhold

Kamptråd - Rosenborg Ballklub vs SK Brann 14/4 (3-0)

DJ_Dark

39 stemmer

1. 1. Hvem vinner kampen?

Anbefalte innlegg

Jeg er optimist og tror på sjokkseier til Brann. Austin inn på midtbanen og tetter opp den store mangelen Brann har hatt og som har medført alle tap - arbeid og intensitet utenfor egen 16 meter.

Men jeg tror ikke seieren kommer fortjent, jeg satser på 1-1 kampen sist i Trondheim, hvor det var særdeles jevnt og mye "fight", hvor RBK utrolig nok scoret et mål i en kamp de ikke hadde sjanser.

Så, jeg er optimist selv om alt ligger til rette for storslakt av Brann.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Step_up skrev i går, 17:28:

Davy er ingen Brann-patriot, da har vi det på det tørre .

Det er flere trusler enn Gustav og Husky. F.eks har vi PVM.

Farlig i mellomrommet, på skudd, innlegg, pasninger i bakrommet og på dødballer. TL's beste venstreving er alltid farlig .

Torstein!:Håper du mener Trond Olsen.

Mener selvfølgelig Mjøsas Beckham ;)

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Fordi vi uttaler ikke drittbyen M****. :)

Mener selvfølgelig Mjøsas Beckham ;)

Skjer ikke at han er TL's beste venstreving.

vi bør vel helle omtale han som venstrekant, men best det er han ;) .

Hvis han er best kan du da svare meg på hvorfor RBK kjøpte Olsen og ikke Moen?

Lenke til kommentar

Hva skjer med pessimissmen? Om Brann slipper inn så mange mål, da bør noe gjøres med Steinar, evt at han gjør voldsomme grep. Offensivt tror jeg på minst 3 mål. Og når vi er toppet fra midten og oppover så skal RBK få en stri tørn.

Solli-Bakke/Austin-Mjelde-PVM

Gustav-Huseklepp

Denne er det bortimot ingen i TL som kan matche :cool: . kanskje RBK...

Solli kan du bare glemme, han er desverre skadet til kampen. Så da får vi nok Austin og Bakke sentralt, mens Mjelde sikkert får høyre vingen igjen. Krysser fingrene for et godt resultat, hadde gjort seg nå!

Lenke til kommentar

Høhø, om vi virkelig får Bakke og Austin sentralt på midtbanen så regner jeg med det blir endel blåmerker å finne hos RBK-spillerne...

Angående Moen, en meget dyktig spiller med fantastiske holdninger. Dessverre blitt satt tilbake av to spolerte sesongoppkjøringer etter skade. Men det er en type spiller alle trenere liker, holder han seg skadefri og blir bedre i en-mot-en så vil han fort forsvinne til en større klubb.

RBK hadde sikkert veivet med pengepungen om han ikke har opplevd skadene, man byr ikke penger på noen på krykker heller. :)

Lenke til kommentar

Høhø, om vi virkelig får Bakke og Austin sentralt på midtbanen så regner jeg med det blir endel blåmerker å finne hos RBK-spillerne...

Kort, typ rødt, tenker jeg vi sier.

Dette er vel en kamp der Bakke kan være skikkelig (over)tent.

Lenke til kommentar

Bakke er alltid rasshøl på Lerkendal. Et par år siden plantet han albuen i fjeset på Sapara, like foran kjernen og linjedommer. Ble vel like forbanna på dommeren som på Bakke.

Blir vel tidlig utvisning for Brann og lekestue derfra. Vært bra med et kanonresultat igjen.

Lenke til kommentar

Tviler på det blir røde kort, kampen er for viktig til det. Austin bør i hvert fall ha lært, et øyeblikks frustrasjon og tre kamper ut var ikke bra for laget. Men jeg forventer de spiller tøft og opp mot grensen, det er slik de fungerer best.

Bakke syntes jeg rett og slett har vært for veik på det området utenfor egen 16-meter de siste kampene. Det har kostet oss et par mål.

Ellers, fornuftige trøndere? Selvfølgelig finnes det: http://fotball.bt.no/eliteserien/article166432.ece

:)

Lenke til kommentar

Det som gir meg håp er at Brann har skapt mange sjanser. De scorer mye mål.

Og at de slipper inn mye? Vel, det er en ekstrem statistikk. Sannheten er at Brann ikke får mange sjanser imot. 18 sjanser mot på 5 kamper, hvor det er blitt 13 baklengs. Normalt burde det vært 5-6 baklengs utifra antall sjanser (om jeg husker Drillo-statistikken riktig).

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10000641

Det som skremmer er at RBK er det mest effektive laget...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...