-kga- Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Er Harry Dresden død? Dør han i slutten av changes? Neste bok er bare en sammling små fortellinger, så betyr det at serien er ferdig og Harry er død? Lenke til kommentar
Gyrid Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Er Harry Dresden død? Dør han i slutten av changes? Neste bok er bare en sammling små fortellinger, så betyr det at serien er ferdig og Harry er død? Det er bare å vente å se hva som skjer med Harry, men serien er ikke ferdig. Jim Butcher nevnet i en Q&A på bittenbybooks (bokanmeldelse nettside) at det ser ut som det blir 22-24 bøker i serien. Bok 13 kommer ut i April til neste år og etter det jeg har funnet ut så heter den Ghost Story, det var også nevnt i den Q&A som var 14.april. Før Ghost Story kommer ut så kommer det ut endel noveller, men de er alle satt mellom Turn Coat og Changes. Skal visst kommen en novelle som heter Aftermath som gir Karrin Murphys pov der det kommer frem litt om hva som skjer etter Changes. Lenke til kommentar
Gyrid Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 og forresten Aftermath er inkludert i Side Jobs som kommer ut i oktober/november Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Er Harry Dresden død? Dør han i slutten av changes? Neste bok er bare en sammling små fortellinger, så betyr det at serien er ferdig og Harry er død? Det er bare å vente å se hva som skjer med Harry, men serien er ikke ferdig. Jim Butcher nevnet i en Q&A på bittenbybooks (bokanmeldelse nettside) at det ser ut som det blir 22-24 bøker i serien. Bok 13 kommer ut i April til neste år og etter det jeg har funnet ut så heter den Ghost Story, det var også nevnt i den Q&A som var 14.april. Det var gått og høre. Etter den slutten som var på boka så sjekka jeg internett for neste bok, og jeg så kun den antologi boka (sammling av små fortellinger). Dermed begynte jeg å kure på om det betydde at serien var ferdig. Spesiel med tanke på den slutten som var, og at en av små fortellingene var om Murphy like etter slutten av siste bok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå