Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dusjer du med undertøy i offentlig dusj?


  

286 stemmer

  1. 1. Dusjer du med undertøy? (Gjelder bare offentlig dusj)

    • 1.-7. klasse - Ja
      0
    • 1.-7. klasse - Nei
      0
    • 8.-10. klasse - Ja
      14
    • 8.-10. klasse - Nei
      17
    • VGS - Ja
      16
    • VGS - Nei
      94
    • 20 år eller eldre - Ja
      14
    • 20 år eller eldre - Nei
      131
  2. 2. Hvorfor dusjer du med undertøy?

    • Misfornøyd med/skjemmes over egen kropp/genitalia
      17
    • Frykt for uønsket ereksjon (evt. kvinnelig... tilsvarende)
      10
    • Kroppshår
      7
    • Dusjer ikke med undertøy
      241
    • Homofobi/trives ikke naken med andre av samme kjønn
      24


Anbefalte innlegg

Er for tiden i forsvaret - så ja, her dusjer man mye uten undertøy. Faktisk er det forbudt å dusje i undertøy og det utgår med høye knebøy. Man får jo ikke refs for det, men det tollereres ikke :)

 

Aldri dusjet med undertøy i offentlige dusjer. For meg er nakenhet naturlig og hvem faen ser og vurderer utstyret og kroppen til andre gutter i en offentlig dusj? Ingen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sannsynligheten for at noe sånt skjer er veldig, veldig liten. De aller færreste misbruker utstyret sitt.

Men fordi terskelen er så lav øker sannsynligheten likevel med flere størrelsesordener. Om vi f.eks. sier at tilgjengeligheten på videokameraer er 1000 ganger høyere, og de er 10 ganger mer praktiske å bruke så betyr det at risken er 10 000 ganger høyere.

 

Den risikoanalysen fungerer ikke. Det har ikke vært en så drastisk økning av slike tilfeller.

Lenke til kommentar

Vil anta at bifile og homofile menn som ikke vil vise det offentlig vil unngå fellesdusjer, siden det er vanskelig å unngå å se på andre nakne menn. Er muligens noen av de som helst ikke vil vise frem kroppen til andre også?

 

I ung alder kan kroppshår være en grunn til å dusje med klær, særlig de som får de først

Lenke til kommentar

I militæret får alle utdelt det samme utstyret, så ingen behøver å føle seg utenfor.

 

Håper virkelig ikke at alle får utdelt det samme utstyret, ville ha vært meget merkelig om alle skulle opereres når de skulle inn..

 

Kroppen er og forblir individuell...

 

Jeg tenkte på våpen og lignende.

Lenke til kommentar

Trenger ikke være stolt av kroppen sin for å tørre å dusje naken offentlig.

Jeg er ikke "stolt" av kroppen min, men jeg gir faen. Tenk selv, når du går inn i en offentlig dusj og du ser en annen mann står der og dusjer naken; tenker du da "HAHAHA SE PÅ HAN A! HAN DUSJER NAKEN HAHAHAH!!"? Det gjør ihvertfall ikke jeg, og de fleste andre med litt vett i skallen tenker ikke sånn.

 

.. men når jeg ser en mann med liten tiss tenker jeg alltid ''haha, se på den lille tissen'', også tenker jeg over hvor heldig som har det jeg har :love:

 

Hvordan vet du hvor stor de andre har?, Er alle stive der du dusjer?

Lenke til kommentar
Gjest Glemt_passord:/

Etter gymmen for oss, er det ingen som dusjer med truse på. Her er det full nakenhet hele tiden. Ikke snakk om å tørke kroppen, så dra på seg bokser, for å så tørke håret.

 

Vi er en ganske sammensveiset gjeng, og har vært litt for mye fulle sammen, så imtimgrensene våre er det ikke så mye av lenger.

 

tredje året på studiespess, ville ikke hatt det noen annen vei.. :D

Lenke til kommentar

I militæret får alle utdelt det samme utstyret, så ingen behøver å føle seg utenfor.

 

Håper virkelig ikke at alle får utdelt det samme utstyret, ville ha vært meget merkelig om alle skulle opereres når de skulle inn..

 

Kroppen er og forblir individuell...

 

Jeg tenkte på våpen og lignende.

Nå tar ikke vi på oss GRU og drar med oss våpen inn i dusjen da. Skjønner ikke hva som er så aktuelt med utstyr når det er snakk om kropp her?

Lenke til kommentar

Husker en gang da jeg var på en håndballturnering og 2-3 lag skulle dusje sammen. 2/3 av jentene sto i Björn Börg-boxerene sine og hadde til og med på seg BH. Det var bare tragisk.

 

Hva er så fælt med nakenhet? Vi er jo naken når vi kommer til verden og greier...

Jenter er mye jævligere mot hverandre enn gutter. De lar ikke en sånn mulighet til å baksnakke kroppen til andre gå de forbi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...