Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dusjer du med undertøy i offentlig dusj?


  

286 stemmer

  1. 1. Dusjer du med undertøy? (Gjelder bare offentlig dusj)

    • 1.-7. klasse - Ja
      0
    • 1.-7. klasse - Nei
      0
    • 8.-10. klasse - Ja
      14
    • 8.-10. klasse - Nei
      17
    • VGS - Ja
      16
    • VGS - Nei
      94
    • 20 år eller eldre - Ja
      14
    • 20 år eller eldre - Nei
      131
  2. 2. Hvorfor dusjer du med undertøy?

    • Misfornøyd med/skjemmes over egen kropp/genitalia
      17
    • Frykt for uønsket ereksjon (evt. kvinnelig... tilsvarende)
      10
    • Kroppshår
      7
    • Dusjer ikke med undertøy
      241
    • Homofobi/trives ikke naken med andre av samme kjønn
      24


Anbefalte innlegg

Insiprert av denne tråden ønsker om poll oppretter jeg denne pollen for å få en demografisk (korrekt?) undersøkelse :p Om noen har forslag til svaralternativer som bør være med, så greit det.

 

P.S. Dette gjelder bare offentlig dusjing, altså svømmehall, treningssenter og dusjing etter gym o.l.

Endret av Beges
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

føler for at det er så homo å være naken med mange menn. F no !

Hvordan kunne jeg glemme den oppfatningen? Takk!

 

Du skulle ha hatt med hvilket kjønn man var også da.

Eks.

 

8.-10. klasse - Ja (Jente)

8.-10. klasse - Ja (Gutt)

8.-10. klasse - Nei (Jente)

8.-10. klasse - Nei (Gutt)

 

Stemmer! Jeg tenkte faktisk på det, men så... Kanskje jeg kan gjøre noe med det. Noen som vet om en god måte? :p

Endret av Beges
Lenke til kommentar

Tenkte selv å opprette en slik tråd i trenings-delen av forumet da jeg har vært å trent på Avancia i Ski en mnd tid ca og jeg kan telle på ene hånden antall personer jeg har sett dusje på treningstudioet. Det er så faens nasty når en ser folk som har vært å trent gå rundt på senteret i samme klærne de trente i flere timer etterpå.

Lenke til kommentar

Huff, unnskyld at jeg ler. Men hva frykter dere som vil dusje med klær?

 

Alle har da sett en naken kropp før, om den er "bra" formet (Definer det den som kan) eller "dårlig" formet, har for mye eller for lite hår, er for tykk eller tynn så hva så, hvem bryr seg unntagen DEG SELV?

 

Å nei, du er redd for andre gutter sier du?

Siterer det norske forsvaret jeg; "ikke vær så jævlig homofob, kuk i ræv er herlig det"

Om du er komfortabel med din egen legning har du ingen problemer med å dusje med andre, ja det er freaky at gutter/menn du veit er homofile ser på deg i dusjen, ta det som ett komplement, homoer er gjerne langt mer kresne enn damer!

 

Mreinha - Straight boy

Lenke til kommentar

Er enebarn og har alltid trivs å være alene og har dermed aldri vært like 'out there' som folk flest. I tillegg har jeg en slags hudsykdom som skaper store hvite flekker på kroppen (Spesielt der nede). Så når jeg begynte på skolen og samfunnet ville ha meg til å dusje med andre folk, da endte jeg opp i badebukse.

 

På ungdomskolen begynte jeg å gi mer faen i hva folk syns, og begynte å bli ganske godt kjent med klassekameratene. Så jeg mener jeg dusjet naken i 10ene. Men har ikke gjort det siden.

 

Fordi det jeg syns det er ukomfortabelt å være naken blant gutter. Det har ingenting med homofili å gjøre, den nakne kroppen min er en privatsak som jeg vil ha privat. Er en grunn til at vi har båser for toaletter. Så jeg forstår ikke hvorfor dusjer skal være åpne.

Endret av Venetar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...