ZalZ Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hei, jeg har lite å gjøre om dagen osv ... Jeg har en mus som er fucka :S Når jeg klikker vanlig klikker den to ganger ... Men det er ikke det jeg trenger mest hjelp med. #Er det noen her som vet hvorda man kan gjøre en trådløs mus kablet. Fordi jeg har en annen mus som er trådløs. Men den trenger en USB ting i pcen. Den har jeg mista -.- Så om det hadde gått ann å åpne musa, fjerne noe å ta kabelen fra en annen mus og bruke den på den trådløse Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hei, jeg har lite å gjøre om dagen osv ... Jeg har en mus som er fucka :S Når jeg klikker vanlig klikker den to ganger ... Men det er ikke det jeg trenger mest hjelp med. #Er det noen her som vet hvorda man kan gjøre en trådløs mus kablet. Fordi jeg har en annen mus som er trådløs. Men den trenger en USB ting i pcen. Den har jeg mista -.- Så om det hadde gått ann å åpne musa, fjerne noe å ta kabelen fra en annen mus og bruke den på den trådløse før noen kan gi deg konkrete råd på dett ebør du gi konkret informasjon om musa du har, merke og modell er greit å vite iallefall. men må jo si at jeg tviler på at det er så enkelt som å åpne opp og plugge i en kabel. Lenke til kommentar
ZalZ Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Som sagt jeg har ikke mye å gjøre så trenger noe å gjøre. Merke: Logitech RX 650 Sier ikke at det skal være lett. Men en link til en tutorial hadde vært greit, eller en tutorial på side. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå