Herr Brun Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hei! Jeg prøver å fikse en bootbar usb-disk. Det virker som en grei oppgave, men jeg sliter med en ting. Jeg følger denne guiden, og når jeg skriver inn "BOOTSECT.EXE /NT60 H:" får jeg en feilmelding som sier at denne versjonen av bootsect.exe ikke er kompatibel med min versjon av windows. Dette fordi jeg kjører 32-bits, men skal installere 64-bits. Noen som vet hvordan jeg kan komme meg rundt dette? Eller må jeg bite i det sure eplet og laste ned 32-bits image? (Fra MDSNAA, helt lovlig. Bare så det er nevnt). Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Du trenger i de fleste tilfeller bare å høyreklikke minnepinnen på min datamaskin og velge formater, velg så fat eller exfat og formater. Kopier så alle filene på windows 7 disken(eller iso-en) over på minnepenn. Da burde alt fungere. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Okei. Skal forsøke det. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå