Gå til innhold

– Spilleren vil involveres på nye måter (PC/PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Richard Morgan har etter få dager vist seg som en idiot, og er allerede en forhatt fyr i spillmiljøet.

Crysis 2 Lead Writer: 'Halo Is Bullshit'

Crysis 2’s Writer Slams Modern Warfare 2

Crysis 2 Lead Writer Slams Killzone 2

Artig fyr, egentlig.

Virker som om mange er enig med han. La oss være ærlige: Storylinen i spill generelt og FPS'er spesielt er generelt møkk. Han skriver bøker til vanlig, dvs. historier som står på egen hånd og som ikke drit som må tilgis fordi gameplayet er artig og grafikken god.

Når det gjelder det tekniske er jo Crytek konge på haugen, og at det slår killzone 2 vil jeg si at det er liten tvil om.

Lenke til kommentar

Richard Morgan har etter få dager vist seg som en idiot, og er allerede en forhatt fyr i spillmiljøet.

Crysis 2 Lead Writer: 'Halo Is Bullshit'

Crysis 2’s Writer Slams Modern Warfare 2

Crysis 2 Lead Writer Slams Killzone 2

Artig fyr, egentlig.

Virker som om mange er enig med han. La oss være ærlige: Storylinen i spill generelt og FPS'er spesielt er generelt møkk. Han skriver bøker til vanlig, dvs. historier som står på egen hånd og som ikke drit som må tilgis fordi gameplayet er artig og grafikken god.

Når det gjelder det tekniske er jo Crytek konge på haugen, og at det slår killzone 2 vil jeg si at det er liten tvil om.

Skulle vel bare mangle at Crysis 2 PC slår ut Killzone 2, konsollversjonen vil vel vise seg etterhvert. Crytek er kanskje konge på PC-haugen, med enorme mengder RAM og grafikkminne som konsollene bare kan drømme om. Det blir spennende å se om Crytek vet hva de snakker om, særlig siden de har null erfaring med konsolltitler.

Enig i at spillhistoriene generelt er møkk, spørsmålet er jo hvorvidt det er mulig å gjøre det så mye bedre. Og her har jo Morgan virkelig sjansen til å vise hva han er verdt.

Alt i alt mener jeg at folk har alt for høye forventninger til Crysis 2 og at det blir enda en skuffelse.

Lenke til kommentar

Ja, poengene hans er gode, om det å "legge seg ut med spillcommunities", så er vel det stort sett fjortisfanboys som har den holdningen at han slenger dritt om "dem og deres spill". Folk flest bryr seg jo ikke om det, han har jo tross alt helt rett i det han sier, så det er vel ikke så mye å frykte rent økonomisk sett. Fjortisene kommer jo til å ønske seg spillet til jul/bursdag uansett...

Og ja, folk kommer til å ha for høye forventninger, slik er det alltid.

Det kommer antakeligvis til å bli et kjedelig drittspill, slik som resten av Crysis spilla. (:p)

Lenke til kommentar

Overskriften er jeg hjertens enig i, men dette

“There is absolutely no reason why you can’t weld a really good narrative to a really cool shooting game.

er tøv. Det er tonnevis av grunner, og det er derfor man må tenke seg om. Det er vel riktigere å si at det ikke er noen grunn til at han skal ta lett på oppgaven.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...