AfterGlow Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Crysis 2-historien skrives av prisbelønt sci-fi-forfatter. Les mer Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Det slippes ikke rundt juletider, det slippes rundt sommeren(regner med at "Hollyday" regnes som sommer) Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Nå er det noe helt annet å skrive historie for et spill fremfor et "statisk" medium som bøker og tegneserieblader. Spent på om han takler det og vet å utnytte de mulighetene som ligger der Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 "Prisbelønt" kan bety så mangt. Det samme gjelder "holiday", men når man sier "the holidays" betyr det jul. Om det i hele tatt kan kalles historiefortelling, er det som foregår i spill så vidt forskjellig fra mer tradisjonelle narrative medier at man må tenke seg nøye om for hvert eneste element man eventuelt bestemmer seg for å overføre, skal historien bli noe mer enn noe som forbinder og rettferdiggjør den overordnede spilldelen. Spilleren har valgmuligheter som strekker seg langt forbi tolkning. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Jeg tror ikke det blir sluppet rundt juletider... Det blir nok utsatt et til to måneder skal dere se Men gleder meg allerede Endret 12. april 2010 av ArneAustenaa Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 The holidays starter vel allerede i november ved Thanksgiving i november, men det er sånn ca 2 måneder etter at jula starter her i landet. Ihvertfall ifølge butikkene. Det siste bildet var forøvrig rått, og ble min nye skrivebordsbakgrunn. Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jaja, hvakrg, så vi liker muskuløse mannfolk i tettsittende drakter? Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Vel, kunne egentlig tenke meg å ha dette bildet på skrivebordet, men er redd for at jeg hadde fått litt for mange rare blikk da: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Han der ble sånn av å spise på McDonalds hver dag. ikke av dataspill. Lenke til kommentar
larsere Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hollyday er rundt juletider ja. Dette spillet kommer til å bli bra, men det vi moddere venter på er Sandbox3 Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Muskuløs? Sikkert den nerden som sitter inni drakten Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hummm... Jeg lurer på om han der... Ukomfortabelt store karen faktisk svetter hamburgere? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Vel, kunne egentlig tenke meg å ha dette bildet på skrivebordet, men er redd for at jeg hadde fått litt for mange rare blikk da: Syntes det var litt for lite hode i forhold til kroppen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Kjøper det hvis fysikken kan måle seg med med Frostbite, hvis det bare har bra grafikk tror jeg at jeg vil nøle for man får ikke bra grafikk uten god fysikk. Lenke til kommentar
larsere Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Frostbite har dog ikke noen god fysikk da nesten alt er scriptet.. Crysis har bedre fysikk Vil du derimot ha et spill med syk fysikk så kjøper du Red Faction: Guerrilla Men at man ikke får god grafikk ute god fysikk er jeg uenig i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Frostbite har dog ikke noen god fysikk da nesten alt er scriptet.. Crysis har bedre fysikk Vil du derimot ha et spill med syk fysikk så kjøper du Red Faction: Guerrilla Men at man ikke får god grafikk ute god fysikk er jeg uenig i. Vel det jeg mener ar at grafikken må sammspille og forandre seg etter brukerens handlinger. feks om en A-bombe traff en by i Crysis så skal ikke byen se like hel ut etterpå. Red Faction: Guerrilla fysikken er desverre forferdelig bugga i ett bugga spill. Dessuten er det veldig kjedelig. Endret 12. april 2010 av Slettet+513 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Etter at Crytek sa at PC versjonen ikke kommer til å få grafikkfunksjoner som konsollene ikke kan klare (i en slappere utgave tho), så sank mine forhåpinger til dette spillet drastisk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Etter at Crytek sa at PC versjonen ikke kommer til å få grafikkfunksjoner som konsollene ikke kan klare (i en slappere utgave tho), så sank mine forhåpinger til dette spillet drastisk jeg har ikke hørt noe om når de sa dette? Jeg mener at jeg hørte de sa at PC versjonen blir noe for seg selv. Endret 12. april 2010 av Slettet+513 Lenke til kommentar
joey92 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg har heller ikke hørt noe om dette..Jeg mener å ha hørt at Crytek skulle utnytte pcens overlegne kraft. Lenke til kommentar
larsere Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Etter at Crytek sa at PC versjonen ikke kommer til å få grafikkfunksjoner som konsollene ikke kan klare (i en slappere utgave tho), så sank mine forhåpinger til dette spillet drastisk Dette er nok bare tulball, selvfølgelig skal pc få den grafikken den kan klare! Jeg vil gjerne ha kilde til det du sier her, for jeg har en haug av motbevis. Sandbox3 skal følge med og den er også siktet inn mot lisenser for arkitekter og grafikkere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg