omj Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg og en kollega redigerer vidoer i Pinnacle Studio 7 og 8. Når vi spiller videoen tilbake på tape eller AVI-fil, blir lyden forsinket i forhold til filmen. På et kvarters video blir forsinkelsen på 3-4 sek. I MovieMaker blir forsinkelsen helt ekstrem. Jeg bruker relativt korte klipp og mange overganger. PCen min er relativt kraftig og burde være i stand til en slik jobb. Er det noen som har en god forklaring og vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Bruker du bare DV eller har du f.eks Studio Deluxe eller DC10 plus som har analoge innganger i tillegg (S-Video og Composite)? Lenke til kommentar
omj Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 Jeg fant ut av feilen. Det lå igjen noen smårester etter overganger som var slettet og småklipp som ikke syntes. Da jeg fjernet disse gikk det bra. Jeg har en Sony TRV33E og har brukt den til å konvertere VHS og video8 som igjen er mikset med nye opptak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå