Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

navnforsk.no

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi er en gruppe på 5 personer som jobber med forskning som en skoleoppgave her på Glemmen. Vi forsker på om navn og identitet har noen sammenheng. Vi hadde satt utrolig stor pris på om dere kunne utfylt skjemaet som ligger på http://www.navnforsk.no og klikker på "Under 23"

Vi jakter på Holbergprisen 2010, der vi konkurrerer om 5000 kroner..

Mvh

Navnforsk.no

Kenneth André Martin

Theodor Weberg Ellingsen

Patrik Eian Fjeldstad

Vidar Grande

Sara Vilde Solås

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Artig undersøkelse. Men på spørsmålet om religion, hva er egentlig forskjellen på 'Ateist' og 'Ingen religion'? Spør du meg betyr de to akkurat det samme. :hmm:

Vil si at Ateister virkelig kan stå for at det ikke finnes noen guder. Ingen Religion vil jeg si for de som er mer tvilende. Takk for tilbakemeldingen og flott at du likte undersøkelsen :)

Diskriminerende for de som er over 23 år! :p

Hehe, den for over 23 vil komme til onsdag i neste pulje. Denne undersøkelsen vil bli basert på svarene fra de under 23 år..

Lenke til kommentar

Greit at de "under 23" kan være opptil 25. :!:

Ellers så bør dere være oppmerksom på at denne måten å gjennomføre undersøkelsen vil gjøre at dere ikke vil få noe representativt utvalg og eventuelle funn vil ikke være gyldige.... om dere hadde tenkt å drive seriøs forskning altså.

Lenke til kommentar

Må nesten spørre her for jeg svarer..

Mitt navn er Ole Marius Svendsen. Regnes da Marius som et mellomnavn da jeg og min familie bruker å kalle meg Ole M?

Det holder med Marius, så bare haker du av på at du har mellomnavn :)

Svart, lykke til!

Takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...