casu Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg må ha ny mobil og har litt lyst på en Iphone, men synes at den har for dårlig kamera og noen andre småting... Men det andre løses trolig ved oppdatering til OS 4, som kommer til sommeren. Jeg mener å ha sett det skrevet enkelte steder at Apple kommer med ny Iphone, men er dette rett eller det kun en programvareoppdatering som kommer??? Ellers noen som har anbefalinger på mobil? Har sett på SE Xperia x10 og evt noe fra HTC... Noen kommentarer? Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg må ha ny mobil og har litt lyst på en Iphone, men synes at den har for dårlig kamera og noen andre småting... Men det andre løses trolig ved oppdatering til OS 4, som kommer til sommeren. Jeg mener å ha sett det skrevet enkelte steder at Apple kommer med ny Iphone, men er dette rett eller det kun en programvareoppdatering som kommer??? Ellers noen som har anbefalinger på mobil? Har sett på SE Xperia x10 og evt noe fra HTC... Noen kommentarer? Jeg har blant annet Iphone og masse annet. Det er ikke kjedelig å ha Iphone. Mye apps, og alltid noe å finne på Og, når det gjelder kameraet, så har jeg speilrefleks av beste type. Iphone er underholdning! ;) Kjøp kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå