GrandMa Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Skjønner .. Men omg -.-' Alle som gjør det, er tragiske ^^ Så enkelt er det ^^ Hvorvidt de er tragiske, eller ikke har ingen betydning. Det eneste som betyr noe er at ditt nåværende utseende kommer til å være et ganske stort hinder for å tilegne seg slikt arbeid. De har penger. Du trenger penger. Jeg vet hva jeg ville gjort. Gikk selv rundt med langt hår i en periode, men etter et tonn avslag forsto jeg at håret måtte fjernes. Når jeg ikke fikk jobb som telefonselger (AAAAAHHH!!! ) så jeg meg tvunget til å gi utseende mitt en liten gjennomgang. Det er utrolig hvilke forandringer som fulgte. Jeg ble plutselig bedømt på bakgrunn av CV-en min, som jo faktisk var ganske bra. Tok ikke lang tid før jeg måtte velge mellom jobber. Det er viktig å se ordentlig ut når man er ute etter en jobb. Jeg sier ikke dette for å være stygg, men du ser ikke ordentlig ut med ditt nåværende utseende. Du klarer sikkert å skrape sammen noe penger, men jeg tror det kan bli vanskelig å gjøre dette via slike småjobber. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Skjønner .. Men omg -.-' Alle som gjør det, er tragiske ^^ Så enkelt er det ^^ Det er nøyaktig den instillingen som gjør at folk ikke liker gother... Lenke til kommentar
TEE Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Vil nok en gang oppfordre til å ta diskusjon rundt klesstil og oppførsel for gothere i en egnet tråd. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Selg VG eller Dagbladet i helgene, det er ganske "godt" betalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå