Hareooo Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Hei! Jeg er i en krisesitvasjon .. 13 år Jeg trenger 900 kr til 3 juni, har ikke vgjobb (noen andre har denna ruta) Hva faen skal jeg gjøre ? .. -JanArnTre.Blogg.No Endret 12. april 2010 av Hareooo Lenke til kommentar
BraxKung Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hei! Jeg er i en krisesitvasjon .. 13 år Jeg trenger 900 kr til 3 juni, har ikke vgjobb (noen andre har denna ruta) Hva faen skal jeg gjøre ? .. -JanArnTre.Blogg.No Sett inn en annonse i lokalavisa di om at du kan rake løv, fjerne dritt fra takrenner, og annet vårstell i hagene til folk. da får du lett 900 kr på en dag. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Det er vår, finnes massevis av måter å tjene penger på på en og en halv måned. Klipp gress for folk, pant flasker, folk som trenger hjelp med vårrydding osv. Lenke til kommentar
Hareooo Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Hei! Jeg er i en krisesitvasjon .. 13 år Jeg trenger 900 kr til 3 juni, har ikke vgjobb (noen andre har denna ruta) Hva faen skal jeg gjøre ? .. -JanArnTre.Blogg.No Sett inn en annonse i lokalavisa di om at du kan rake løv, fjerne dritt fra takrenner, og annet vårstell i hagene til folk. da får du lett 900 kr på en dag. Åssn setter man inn anose da ? :O Lenke til kommentar
Hareooo Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Næi, legger ikke inn i østledningen! DEM TAR 600 FOR DET JO :O Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 kanskje du kan rake løv utenfor kontoret for annonsen? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Dere har vel sikkert en oppslagstavle i kommunen. På butikken eller liknende. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Men klipp deg og fjern sminke først. Folk er generelt skeptiske til 'gothere'.. Late jævler.. Lenke til kommentar
Aksjebloggeren Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Heng opp plakater ved postkassene i nabolaget ditt, det pleier å fungere. Om du kan passe noen unger også, så er jo det et godt alternativ. Lenke til kommentar
KS Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Du kan drive oppsøkende virksomhet. Se i hagene til folk. Ring på. Heng opp oppslag på nærsenteret eller tilsvarende. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Kutt ut emosveisen og rød/svartstripete klær og him-skjorter, så får du lettere jobb. Seriøst. 13-årige gutter med øyesminke tar ingen seriøst. Endret 12. april 2010 av Bytex Lenke til kommentar
TEE Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Tror vel kanskje TS var ute etter jobbtips og ikke motetips, så det beste vil være å holde seg til det. Som andre har sagt, oppslagstavler på lokale butikker etc. er et greit sted å starte. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Tror vel kanskje TS var ute etter jobbtips og ikke motetips, så det beste vil være å holde seg til det. Som andre har sagt, oppslagstavler på lokale butikker etc. er et greit sted å starte. Nu er det faktisk et veldigt godt tips, i vårt samfunn er det sterk diskriminering mot gutter med store mengder sminke. Dog trenger man kanskje ikke gjenta det i 10 innlegg. Lenke til kommentar
Hareooo Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Men klipp deg og fjern sminke først. Folk er generelt skeptiske til 'gothere'.. Late jævler.. Goth ? Jeg er punk .. -.-' Jeg går som jeg vil .. Jeg er meg .. Takk for at du ville hjelpe, men jeg klarer meg som jeg går Lenke til kommentar
Hareooo Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Tror vel kanskje TS var ute etter jobbtips og ikke motetips, så det beste vil være å holde seg til det. Som andre har sagt, oppslagstavler på lokale butikker etc. er et greit sted å starte. Nu er det faktisk et veldigt godt tips, i vårt samfunn er det sterk diskriminering mot gutter med store mengder sminke. Dog trenger man kanskje ikke gjenta det i 10 innlegg. Ja, og vårt samfunn er fucka ... Samma det, nå skal jeg nok klare meg med dissa tipsene ^^ .. Jeg er litt lei av at ALLE skal kritisere åssn jeg går .. -.-' Men Takker Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Ville bare fram til at hvis du skal henge opp en plakat om å rake løv, fjerne dritt fra takrenner, og annet vårstell i hagene til folk - for så å stille opp til en gammel dame i sex pistols uniform, så skulle det ikke forundre meg om du ble sendt hjem igjen.. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Tror vel kanskje TS var ute etter jobbtips og ikke motetips, så det beste vil være å holde seg til det. Som andre har sagt, oppslagstavler på lokale butikker etc. er et greit sted å starte. Nu er det faktisk et veldigt godt tips, i vårt samfunn er det sterk diskriminering mot gutter med store mengder sminke. Dog trenger man kanskje ikke gjenta det i 10 innlegg. Ja, og vårt samfunn er fucka ... Samma det, nå skal jeg nok klare meg med dissa tipsene ^^ .. Jeg er litt lei av at ALLE skal kritisere åssn jeg går .. -.-' Men Takker VI kritiserer ikke nødvendigvis hvordan du går, vi bare forteller deg at det er mange andre som ganske sikkert gjør det. Lenke til kommentar
Hareooo Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Tror vel kanskje TS var ute etter jobbtips og ikke motetips, så det beste vil være å holde seg til det. Som andre har sagt, oppslagstavler på lokale butikker etc. er et greit sted å starte. Nu er det faktisk et veldigt godt tips, i vårt samfunn er det sterk diskriminering mot gutter med store mengder sminke. Dog trenger man kanskje ikke gjenta det i 10 innlegg. Ja, og vårt samfunn er fucka ... Samma det, nå skal jeg nok klare meg med dissa tipsene ^^ .. Jeg er litt lei av at ALLE skal kritisere åssn jeg går .. -.-' Men Takker VI kritiserer ikke nødvendigvis hvordan du går, vi bare forteller deg at det er mange andre som ganske sikkert gjør det. Skjønner .. Men omg -.-' Alle som gjør det, er tragiske ^^ Så enkelt er det ^^ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg er fortsatt ikke veldig uenig, men du må innse at det er mange som har fordommer mot "sånne som dere", og det kan derfor bli vanskeligere å få seg jobb. Dette er bare noe du må innse, uansett hvor feil du mener det er. Og du kan selvfølgelig få deg jobb som du er, men som sagt kan det bli vanskeligere. Lenke til kommentar
BraxKung Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Du kan jo godt begynne hos noen du kjenner da? Kanskje Mamma og Pappa trenger litt hjelp i hagen? Naboer? Besteforeldre? De betaler deg helt sikkert mer enn gjerne for litt hjelp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå