Gå til innhold

Bra nettbutikk for herreklær?


Anbefalte innlegg

Er på jakt etter diverse NORSKE nettbutikker med herreklær.

 

Er lei at nesten alle butikker i byen er fokusert på tenåringer, og ansatte er ALLTID svært pene unge jenter som er strategisk plasser for å lokke inn ungutter. De er som regel helt "hjernedøde", og svarer med "Ja, den var fin den...".

 

Det er også et stort pluss om nettbutikken har gratis returordning.

 

Har bestilt en del fra laredoute.no, de leverer med en returklister som er genialt. Ofte bestiller 2stk av samme plagg for å sikkre meg å få en som passer, så returnerer den andre.

Ellos.no har samme ordningen (tror de er drevet av samme firma).

 

Men er det andre bra nettbutikker for herrer der ute, som folk har god erfaring med?

 

Anbefalinger takk!

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg brude ha sakt at jeg tenker på norske butikker. Orker ikke å må betale toll osv.

 

Den yoox.com, ser at de har NORWAY. Betyr dette at de sender innenfor norge? Slepper toll?

 

asos, virker bra (er den i norge?). Rart at laredoute, ellos, og nå asos alle ser mistenkelig like ut.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Hverken Asos eller Yoox er norske, og du slipper derfor ikke toll. Det hadde du funnet ut selv om du hadde giddet å lese i 2 sekunder på sidene...

 

Gjorde det vondt å være sakelig og vennelig, å bare svare? Men du bare MÅTTE være frekk i tillegg?

 

Både ellos og la Redoute, kan du skifte "land/språk", og disse forandrer seg over til landets aktuele butikk. Nå kan du gjøre det samme på de butikkene du nevnte, så det var helt naturlig å tro det.

Endret av AvidGamer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du betaler MVA og evt. toll uansett. Eneste forskjellen er at når du bestiller selv fortoller speditøren varen for deg, mens når du handler i butikk er det en grossist/importør som gjør det.

 

Eneste ulempen jeg kommer på er at prisen du får i butikk er endelig, mens i en utenlands nettbutikk må du beregne å måtte betale 25/38,375% i tillegg. Prissammenligning er fremdeles enkelt.

Lenke til kommentar

Jeg har god erfaring med www.yoox.com og www.luisaviaroma.com...

Hvordan er leveringstiden og fraktkostnadene hos www.luisaviaroma.com?

 

Tja, det tar en uke eller to og koster 1-200 kr...

 

Er kanskje en ide å faktisk lese førsteposten før man poster.

 

Det er kanskje en ide å se om trådstarter har redigert førsteposten etter at noen har svart?

 

Det er kanskje en ide å tenke at man ikke kan vite hva han har redigert, kunne være skrivefeil.

 

Da burde du kanskje vurdere å droppe den latterlige posten din, i stedet for å gå ut i fra at jeg ikke har lest førsteposten. At trådstarter ikke spesifiserer at det er snakk om norske nettbutikker før etter jeg har svart er på ingen måte min skyld. Herregud...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...