j208819 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Jeg har i dag opprettet min nye blogg: www.kredittfri.blogg.no. Den er for alle de som ønsker å følge meg på veien mot målet som er å bli fri fra kredittkortgjeld og andre kredittkjøp. Jeg håper med min blogg å kunne hjelpe andre like mye som meg selv, det er greit å få utløp for frustrasjon noen ganger, og min erfaring er at det hjelper å skrive det ned for å få bedre oversikt. Når det står der svart på hvitt kan man eller ikke nekte for hvordan ting faktisk er. Jeg håper andre også vil være med å støtte meg og seg selv. Og til alle dere andre som søker deres første kredittkort, ikke gjør det. Sett deg heller mål om å spare til det du ønsker deg. Med det første kredittkortet kommer det lett flere. Endret 12. april 2010 av j208819 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Kredittkort i seg selv er ikke så negativt som folk skal ha det til. Forutsatt god selvkontroll og fortløpende oversikt så kan kredittkort være en god sikkerhet og bidra til økonomien i positiv retning. Men uten selvkontroll eller oversikt vil selvfølgelig ikke et kredittkort hjelpe på noe og situasjonen vil kun gå fra dårlig til værre. Ikke misforstå meg, eg har fult ut sympati for situasjonen hvor gjelden er såpass stor at man føler at man ikke takler det. Eg har vært der selv, men husk at det er ikke kredittkortet i seg selv som er synderen, det er bruken. Lykke til på veien uansett. Selv om veien er lang og mørk så er det en slutt på det. Og følelsen er ubeskrivelig og vel vært strevet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå