oceana Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Har fått noen små "hakk" i skjermen på min Inspiron...Det er bare to av dem, og de utgjør i grunn ikke noen større irritasjon enn at jeg kan leve med dem, men av natur vil jeg fikse! Noen som vet om noe slags stoff / måte som jeg kan fylle de igjen med.. Støvet legger seg ned i dem, slik at det blir to bitte-små flekker... Edit; kom på en ting til; så en sånn heat-pipe løsning for laptoper, noen som har url til noe slikt / noen som selger det? - Oceana Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Hva er overflaten laget av!? Om det er glass kan vel kanskje en bilglass-reparator fikse det for deg!? Fikk fikset en "blomst" i frontruta mi for en tid tilbake, & kan i dag ikke se hvor den var hen... Lenke til kommentar
oceana Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 det er vel neppe noe glass i LCD'n på en bærbar, da skulle det nok vanskelig latt seg gjøre å lage hakk i den også.. Er nok et slags plast-belegg, aner ikke hva det er laget av... Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Hva med sånnt middel som de har på Clas Ohlson, for å "fjerne" riper i mobildeksel? Kan tenke meg at det hadde kunnet fungere... Rubbing Autosol http://www.clasohlson.no/WAG.asp?cp=0q400q...55&ic=N&sw=8141 DrErling Lenke til kommentar
Ganske Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Hva med sånnt middel som de har på Clas Ohlson, for å "fjerne" riper i mobildeksel? Kan tenke meg at det hadde kunnet fungere... Det ville eg ha vore forsiktig med. Ein mobilskjerm er laga av hardplast, og eit slikt middel skal påførast med makt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 det er vel strengt tatt et slipemiddel... Ville nok spart lcd'n min for noe sånt ja! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Bøyer meg i støvet! :oops: Lenke til kommentar
chessguy Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Hvorfor ikke ganske enkelt spørre Dell om dette? De bør vel vite det.... Lenke til kommentar
oceana Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 hm, ikke et dumt forslag :o) Tenkte å prøve her i første omgang, siden folk her pleier å ha peiling på praktisk talt alt som er verdt å bry seg om.. Men da plager vi support-avdelinga til dell litt snart. først skal man ha tysk muntlig eksamen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå