Dotten Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg minnes når det stormet mot Hallvar Thoresen som verst, hvor blant annet vår beste spiller (Soltvedt) ble sparket og endte i RBK. Jeg var i by'n og der var det demonstrasjonstog, ganske tanketomt ble jeg med for det fristet jo. Vi endte på stadion, hvor det ble brent bilder av nevnte trener og vi endte på Store Stå (noen hadde visst glemt å låse stadion..) og ropte med krav om hans avgang. Den dag i dag ville jeg aldri gjort noe slikt. Hvorfor Soltvedt fikk sparken, Strandli ble refset osv var en intern sak hvor man utad bare nevnte illojalitet den gang. Kanskje det var riktig å bli kvitt Thoresen, kanskje ikke. Jeg visste ærlig talt ikke og da bør man holde seg for god til å ta standpunkt. Det var en tabbe av meg som jeg har lært av, nå oppfordrer jeg andre om ikke å gå i samme fellen. Enten det gjelder fotball eller andre ting. Det som skjer nå mot styret i Brann liker jeg ikke. Jeg hadde ikke engang likt det om jeg var bombesikker på at de var udugelige, noe jeg langt fra er. Dette er ikke måten å gjøre det på, det blir skapt en bølge og folk henger seg ukritisk på for å få utløp for frustrasjon. Jeg mener bestem vi som supportere kan bruke energien på mer konstruktiv måte. Spillerne på banen vil ikke prestere bedre av at styret kastes, akkurat styre-temaet er noe vi kan vente med til senere. Mener nå jeg Lenke til kommentar
heckno Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Dahl ledet Brann ut av uføret i starten av årtusenet, men har samtidig sittet der når Brann gikk fra topp til slik det er nå. Strategien har i senere tid vært å prøve å kvitte seg med investorer. Brann vil drive selv, uten at investorer kjøper seg innpass og overtar deler av "eiendommen" (spillerne). En taktikk som nå er lagt på vent, i følge dette intervjuet. Jeg vet ikke helt. At Brann satset på samarbeid med investorer var eneste måten vi klarte å hamle opp med RBK og deres dype lommebok, uten den hjelpen så sliter vi fælt. Det er uansett mye spill for galleriet og jeg har ikke lyst til å slenge meg på noen lynsjemobb, i hvert fall ikke basert på hva jeg vet (dvs ikke vet). Jeg tror de fleste bør ta inn over seg at man ikke har nok innsikt til å vurdere om styret gjør en god nok jobb eller ikke, jeg innrømmer i hvert fall at jeg ikke er i nærheten av riktig person til å svare på et slikt spørsmål. Jeg får konsentrere meg om min jobb, det å være en så god supporter som mulig. er hvertfall sikkert at hvemsomhelst kunne gjort en bedre jobb enn RBH før vi får penger i boksen bør han være gone Endret 14. april 2010 av heckno Lenke til kommentar
Husam Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 er hvertfall sikkert at hvemsomhelst kunne gjort en bedre jobb enn RBHfør vi får penger i boksen bør han være gone Dette er den typen hjernedøde uttalelser som gjør at de berettige innspillene fra supportere drukner, og som gjør at jeg faktisk forstår at Branns representanter kvier seg for å ta imot kritikk fra omverdenen. Men det er vel for mye å håpe på at dette skal dø ut med det første... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 RBH ender sikkert opp som ny sjef, med Per Ove Ludvigsen inn som ny sportssjef. Er noe jeg i hvert fall kan leve med, tror RBH vil komme mer til sin rett der og POL har alt bevist hvor god sportssjef han kan være. Dog sikkert ikke like lett uten mange millioner fra Hardball. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 hvis det ikke er noen som da vil ta over den store giverrollen til Hardball da blir det nok ikke lett. Det hadde jo vært fint hvis Hardball ville gi seg på akkurat denne. Ser ikke positivt på Ludvigsen som sportssjef igjen. har han ikke sagt at han ikke vil tilbake i en slik rolle? dessuten så ville det vel ikke blitt noe særlig fornying av spillerstallen. frykter at vi da ville gått tilbake i tid... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hardball kan være fine å ha på kort sikt, men på lang sikt klarer vi nok ikke bygge oss opp til et topplag om vi ikke gjør oss uavhengige av eksterne aktører. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Hardball kan være fine å ha på kort sikt, men på lang sikt klarer vi nok ikke bygge oss opp til et topplag om vi ikke gjør oss uavhengige av eksterne aktører. Jeg tror det kan være mulig å bli et stabilt topplag i samarbeid med investorer. Ihvertfall med investorer av typen som Hardball, som genuint er ute etter å hjelpe Brann, og ikke KUN går for profitt. Ja, det minsker sjansen for å legge det store gullegget og å kunne innhente en betydelig gevinst selv, men det minsker også risikoen og åpner for en større stall. Måten man blir et stabilt topplag på er vel uansett med RBK-metoden, med å hente inn de store pengene ute i Europa. Salgssummer for norske "stjerner" blir småpenger i forhold. Men uansett hva man måtte mene om dette er det vel vanskelig å være uenig i at vi valgte verst tenkelig tidspunkt å bli "uavhengige" på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå