fjarle Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Aldrende PDA-pioner kan være lagt ut for salg. Les mer Lenke til kommentar
toffo Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) "Prosudent" var egentlig et ganske søtt ord. Men PDA-pioner vil jeg ikke ha i hagen. Holder meg til vanlige pioner. Endret 12. april 2010 av torefor Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 "Prosudent" var egentlig et ganske søtt ord. Men PDA-pioner vil jeg ikke ha i hagen. Holder meg til vanlige pioner. http://no.wiktionary.org/wiki/pioner Hva er galt? Lenke til kommentar
toffo Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 "Prosudent" var egentlig et ganske søtt ord. Men PDA-pioner vil jeg ikke ha i hagen. Holder meg til vanlige pioner. http://no.wiktionary.org/wiki/pioner Hva er galt? Mulig jeg er utdatert, men siden pioner (som i nybyggere) sies med trykk på e'en skal den skrives pionér. Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Palm ender opp på HTCs hender er sannsynligheten for at også europeere i større grad får stifte bekjentskap med Palms operativsystem Web OS. Med andre ord så burde dette giftemålet mellom Awesome og Amazing finne sted raskest mulig. Jeg vil ha en HTC WebOS telefon i 2011! Lenke til kommentar
ZionX Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Viss Palm havner i hagen til HTC så lover det faktiskt godt for Palm igjenn i mine øyner Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Det er en retning det kan ta ja. Vi kan få maskinvare som passer bedre ytelsesmessig til operativsystemet i flere formfaktorer - i et rasende tempo, og antageligvis forbedret tilgang på enhetene i "ekskluderte" land - som her. Det er to vesentlige ting, i tillegg til markedsføring som tilsynelatende har truffet ganske skjevt, som har hindret WebOS å nå så langt som det burde på cirka et år. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Jeg synes det er trist hvis WebOS havner hos HTC. HTC spyr ut telefoner i et litt for høyt tempo, noe som resulterer i at en del er unødvendig oppgulp, og at oppdateringer ikke kommer ofte nok, fort nok, eller lenge nok. Tenk om en produsent kunne komme med en flaggskip-modell og oppdatere denne i previs, slik Apple gjør med sin iPhone. DET kunne blitt en "iPhone-killer", det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg