korehoret Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 På tide med nye vitser.. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hva er 30cm langt og får ei dame til å ligge og skrike hele natta? Krybbedød. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Vet du hva dvergen som dusjet med 2 polske damer sa? Jeg har dotter i ørene. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 alle barna likte å knulle untatt Finn han fikk den ikke inn, men det var verre med Knut han fikk den ikke ut. Alle barna likte å knulle untatt Finn han fikk den ikke inn, men det var verre med Knut han fikk den ikke ut, verst for Birgitte, det var hennes fitte Lenke til kommentar
Jangi91 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Hvordan får du 5 negre til å slutte å voldta en hvit jente? Kaster inn en basketball... Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 A turtle was walking down an alley in New York when he was mugged by a gang of snails. A police detective came to investigate and asked the turtle if he could explain what happened. The turtle looked at the detective with a confused look on his face and replied “I don't know, it all happened so fast.” 3 Lenke til kommentar
wingardium Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Yo' mama is so poor, she uses Cheerio as ear-rings! Yo' mama is so poor, she waves around with a popstickle and calls it air conditioning! Yo' mama is so poor, she once walked down the street while kicking a can, and I asked her what she was doing, and then she answered: "Moving!" Yo' mama is so fat, when you hang up a picture of her, it falls down! Yo' mama is so fat, she fell in love and broke it! (ok, har lånt litt fra andre...) Og hørt fra min bror: Hva heter fotballaget til Hitler? - Gass-Kameratene Hva sa Hitler når de tapte? - Inn i "dusjen" kara! Hvordan får du ti jøder inn i en bil? - Du kaster inn en tier Hvordan får du dem ut? - Forteller dem at Hitler er sjåføren (nei, han sympatiserer ikke med Hitler eller no sånt :!: ) Endret 7. oktober 2010 av Saond Lenke til kommentar
Trinity93 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Mor di e so gammal at ho skylder Jesus pengar Endret 8. oktober 2010 av Trinity93 Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Hvor Mange jobber det på en lada frabrikk?? 2, En som klipper og en som limer Hvor mange jobber på en Skoda fabrikk?? 3, En som klipper, en som limer og en spion fra lada Latterlig dårlige vitser... Endret 8. oktober 2010 av korehoret 1 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Holdt på å le meg skakk. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 hvis de er latterlig dårlige, så må de jo nesten være litt gode Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Akkurat som Jan Thomas er morsom, fordi han er latterlig kjekk (ref. torsdag kveld fra nydalen) Lenke til kommentar
Continum Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hva kaller du en blondine med 2 hjerneceller? Gravid.... Lenke til kommentar
Suic Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Eg kommer ifra Rogaland, hvilket land komme du ifra då? Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hvorfor kan ikke jeg breake når Kåre Willock Lenke til kommentar
wingardium Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hørt om mannen som fikk fjernet hjernen sin? Når jobber han som skolelærer i Sverige... Hørt om mannen som var så gjerrig at han kjøpte dopapiret sitt i bruktbutikken? Hørt om skjelettet som gikk inn en bar og bestilte en halvliter og en vaskeklut? Hvorfor vil man aldri gå sulten i ørkenen? Fordi den er full av sand-wicher To isbjørner gikk i ørkenen da den ene sa: "Her må det ha vært skikkelig glatt, siden de har strødd så fælt!" Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hvordan kan du skjekke om en venn av deg er homo? -Pul ham i ræva og skjekk om han får ståpikk Hva er et populært motto blant pedofile? -Nærmere null - trangere hull Hvorfor er piss gult og sæd hvitt? -for at svenske menn skal vite hva de driver med Har du sett barna til Steve Wonder? Nei? Det har ikke han selv heller! Hva får du om du krysser en Jehovas Vitne med en satanist? -En liten unge som går fra dør til dør og ber folk dra til helvete. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hva er forskjellen på en kvinne og en måke? Den ene roter i alt, skråler og skriker, gir en aldri fred, bråker med alt og alle. Den andre er en fugl! Jeg tror mannen min er utro, sier blondinen. Hvorfor tror du det? sa advokaten. Svangerskapstesten viser at han er ikke far til barnet mitt. :-D Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Kanskje ikke den beste jeg kan komme på, men det var den eneste jeg kom på i farta. Det er vel logisk det... "En Arsenal supporter, en Chelsea supporter, en Liverpool supporter og Manchester United supporter sto alle 1 meter unna kanten på et høyt fjell. De hadde ingenting å spise eller drikke. Så sa Arsenal supporteren: Dette gjør jeg for Arsenal. Også hoppet han ut i havet. Så sa Chelsea supporteren: Dette gjør jeg for Chelsea. Også var han i havet. Da var det bare Liverpool og Manchester United supporteren igjen. Man Utd supporteren så på Liverpool supporteren og sa: Dette gjør jeg for Manchester United! Også dyttet han Liverpool supporteren over kanten!" Ikke svar negativt på denne vitsen fordi du ikke liker Man Utd! Men om hvordan vitsen er. For du virkelig en god følelse av å vende på en Chelsea-vits om til en ManUSA vits? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå