KoKo_ Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Norsken, svensken og kineseren skulle klatre over en vegg, først var det normannen sin tur, han falt ned og sa "au, jeg brekte armen min". Så var det svensken sin tur, han falt også ned og da sa han "äu, jag brekte min foten". Så var det kineseren sin tur, siden denne veggen var veldig vanskelig å klatre opp så falt selfølgelig han også ned, da sa han"ching chong i broke my ding dong". For det første heter det brakk, ikke brekte. For det andre er det en nordmann, ikke en norske. Ny rekord av lavmål, begynne å rette grammatikk på poster som er over 5 år gamle. Hvem bryr seg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 (endret) Jeg til mora mi : "NRK har bomma totalt , "Kongen" ville jo fylt jo 80 år for 2 år sia !" Kanskje de mente Kongen av Mallorca Endret 15. mars 2017 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Maskinintelligens Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 På engelsk, i disse Donald Trump-tider. Hørte denne fra en meget god meksikansk venn av meg. - What does a brick and a fat chick have in common? - They both get laid by mexicans! AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAaaaahahahahahaahahahahahahahahahaah Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHZgkuqNJD Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 (endret) Norsken, svensken og kineseren skulle klatre over en vegg, først var det normannen sin tur, han falt ned og sa "au, jeg brekte armen min". Så var det svensken sin tur, han falt også ned og da sa han "äu, jag brekte min foten". Så var det kineseren sin tur, siden denne veggen var veldig vanskelig å klatre opp så falt selfølgelig han også ned, da sa han"ching chong i broke my ding dong". For det første heter det brakk, ikke brekte. For det andre er det en nordmann, ikke en norske. Ny rekord av lavmål, begynne å rette grammatikk på poster som er over 5 år gamle. Hvem bryr seg? Det var nok også litt for andre som leste det og ikke bare for han som skrev vitsen. Jeg ser mange skrive norske isteden for nordmann for tiden. Det kan også hende han som skrev vitsen fortsatt går rundt og skriver "brekte" og "norske". Lavmål ville vært hvis jeg hadde kjeftet på en seksåring for å skrive "vand" isteden for "vann". Endret 15. mars 2017 av Slettet-IHZgkuqNJD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 (endret) Noen skal alltid pirke på ting : kjøpte noen Fantomet-blad og tror du ikke vedkommende hadde rettet manglende bokstaver......irriterende når man tror man har fått tak i et near mint/strøkent eksemplar Burde sett på baksida av bladene for å se om det sto "R Narvestad" som tidligere eier Endret 15. mars 2017 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 En dude sa på BF1 tidligere idag. I like my ammo like i like your mother, coming every 5 seconds. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Chuck Norris : I died many yrs ago but the Grim Reaper hasn't had the guts to tell me the bad news yet. Lenke til kommentar
Xaopling Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Hva lider en med to høreapparater av? Hearing aids Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå