cuadro Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Hjelp med den mattevitsen? Sex is like mathematics: You subtract the clothes, divide the legs, and pray you don't multiply! Var det den? Endret 13. april 2011 av cuadro 1 Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Ja, men jeg tror den var lengre, og på Norsk? Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hva er likheten mellom å slikke sin søster og å drikke lettøl? Det smaker det samme, men du vet det er feil. Hva er likheten mellom å pule i en kano og en Budweiser? Fucking close to water. 1 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Ja, men jeg tror den var lengre, og på Norsk? Helt rett! Du må først legge til sengen. Sex er som mattematikk. Først må du legge til i sengen, så må du trekke fra klærna. Deretter deler du bena, og håper på at du ikke dobler! Vitsen fungerer dog mye bedre på engelsk. Først og fremst fordi det høres helt tullete ut å trekke fra klærna(?), og så fordi man ikke dobler antallet når man går fra to til tre (skulle vi få tvillinger er det jo helt greit, men da er det i utgangspunktet plutselig ingenting gale i å få kun ett barn?!). Men vitser blir jo alltid dårligere av å bli forklart! "Sex is like math. Add the bed, subtract the clothes, divide the legs, and pray you don't multiply!" Lenke til kommentar
Trinity93 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Her kjem to: Fruen i huset var misfornøyd med bilen sin og beklaget seg overfor sin mann. - Kjøp en overraskelse til meg i julegave! Når jeg setter foten ned skal den akselerere fra 0-100 på mindre enn 4 sekunder, sa hun. - Helst en rød! Full av forventninger gikk hun julaften i møte. - Hun fikk en flott rød badevekt. Mor di er så gammal at ho skylder Jesus penger Endret 1. mars 2011 av Trinity93 2 Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Her kjem to: Fruen i huset var misfornøyd med bilen sin og beklaget seg overfor sin mann. - Kjøp en overraskelse til meg i julegave! Når jeg setter foten ned skal den akselerere fra 0-100 på mindre enn 4 sekunder, sa hun. - Helst en rød! Full av forventninger gikk hun julaften i møte. - Hun fikk en flott rød badevekt. Mor di er så gammal at ho skylder Jesus penger ROFLMAO Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Sex er som mattematikk. Først må du legge til i sengen, så må du subtrahere fra klærne. Deretter dividerer du bena, og håper på at du ikke multipliserer! Lenke til kommentar
TENTPOLE Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hvorfor snakker ikke kvinner i badstua? De sitter på leppene 1 Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Two fish in a tank. One says to the other: "Do you know how to drive this?" 2 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Hva heter naboen til Robin Hood? - Neighbour Hood! 2 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Hvorfor kommer Fritzl selvom han ikke blir invitert? Han incest-erer! 5 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 How do you know when a woman is about to say something smart? When she starts a sentence with "A man once told me..." 5 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 alle barna likte å knulle untatt Finn han fikk den ikke inn,verre med Knut han fikk den ikke ut.Men vers var det for Birgitte, det var hennes fitte... 1 Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Kanskje litt på kanten men.. Bedre med en på 13 som blør enn en på 18 som har gjort det før. Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Du er ikke sann... Nei, jeg er grus... 1 Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hvorfor ble ikke Jesus født i Polen? Fordi Gud ikke kunne finne tre vise menn og en jomfru. 1 Lenke til kommentar
vill panda Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 En sentralbank sjef skulle formidle tidenes værste rente oppgang. Dette gikk veldig inn på han så han tørket tårer fra øyne før han meget gråtkvalt formidlet denne beskjeden: renten settes til 6,66 prosentpoeng sa han meget utydlig og lavt. Noen spørsmål? Først ble det veldig stille i salen, for ikke alle hadde hørt hva som ble sagt. Plutselig roper en journalist nede i salen: Har de problemer med sex? Lenke til kommentar
Il-Sung Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Ikke hundre prosent sikker på at denne ikke er postet før, men morsomme vitser kan ikke høres på loftet. Den er også lang, men det er verdt det: Det var sent på kveld, og to nonner var på vei hjem til klosteret. Den ene ble kalt søster Matematikk på grunn av hennes enestående matematiske sans, den andre ble kalt søster Logikk for hennes logiske sans. Da kvelden begynner å mørkne er det fremdeles langt til klosteret. Søster Matematikk: Har du lagt merke til han mannen som følger etter oss? Gud vet hva han vil. Søster Logikk: Det er da logisk hva han vil - han vil jo voldta oss. Søster Matematikk: Å nei, med vår fart vil han ta oss igjen innen fem minutter. Hva skal vi gjøre? Søster Logikk: Det eneste logiske vi kan gjøre - gå fortere. Da nonnene gikk fortere, begynte også voldtektsmannen å gå fortere. Søster Matematikk: Det fungerer ikke. Han vil ta oss igjen innen to minutter. Søster Logikk: Vel, nå er det mest logiske vi kan gjøre å skille lag. Du går til venstre og jeg går til høyre. Voldtektsmannen valgte å følge etter søster Logikk, mens søster Matematikk kommer kjapt frem til klosteret i god behold. Omsider dukker Søster Logikk opp. Søster Matematikk: Ågudskjelov, søster Logikk! Fortell meg hva som hendte! Søster Logikk: Det er vel logisk. Mannen fulgte etter meg, ettersom han ikke kunne følge etter begge. Søster Matematikk: Men hva hendte så? Søster Logikk: Det er vel logisk, det. Jeg måtte jo bare løpe så fort jeg kunne. Men det gjorde mannen og. Søster Matematikk: Han løper vel raskere enn deg, tok han deg igjen? Søster Logikk: Logisk nok, han er jo en fullvoksen mann og jeg er en gammel dame. Søster Matematikk: Hva gjore du da, søster? Søster Logikk: Det eneste logiske; jeg løftet opp kjolen min. Søster Matematikk: Å nei! Hva gjorde mannen da, søster? Søster Logikk: Det er vel logisk, han trakk ned buksa. Søster Matematikk: Uff og uff! Hva skjedde da? Søster Logikk: Det er vel logisk, det. En nonne med kjolen oppe løper mye fortere enn en mann med buksa nedover knærne! Lenke til kommentar
vill panda Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Vet dere hvorfor det er så mange sex skandaler i Fremskritt partiet. Jo det heter jo Frem(skritt)partiet. 1 Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hva er likheten mellom en 16 år gammel gutt og Nord Korea? Jo, begge er styrt av en pikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå