korehoret Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Skriv din beste vits her Endret 18. august 2010 av korehoret 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 To tomater gikk over en vei, så ble den ene påkjørt. Da sa den andre "kom an ketchup". 3 Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 To tomater gikk over en vei, så ble den ene påkjørt. Da sa den andre "kom an ketchup". HAHA 1 Lenke til kommentar
Trinity93 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 No ska eg dra til med ein vits: Katta med slipps :thumbup: :thumbup: :thumbup: Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 No ska eg dra til med ein vits: Katta med slipps :thumbup: :thumbup: :thumbup: Tidenes beste :thumbup: Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Enhanced versjon av tomatvitsen. To tomater gikk over en vei, den ene bar på en pose med eddik, sukker, salt og krydder. Så ble den ene overkjørt, da sa den andre "kom an ketchup"! 5 Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 annen versjon av tomatene som gikk over veien... to tomater gikk over en vei, så ble den ene nesten påkjørt.. da sa den andre "ååååh! du ødela vitsen!" (hahahah jeg har så fantastisk bra humor ) hvorfor ler dverger når de spiller fotball? fordi gresset kiler dem i rumpa Alle barna het kåre untatt truls for han het per noen av de vitsene jeg lo best av første gang jeg hørte tror jeg 1 Lenke til kommentar
Ida_1 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 - Har du hørt om dummingen som bare kunne si nei? - Nei.. - Viste ikke det var deg! Lenke til kommentar
happytrigger Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hva spiser PC-er når de er sultne? chips.. 2 Lenke til kommentar
andesam Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hva sa pastoren da sølvguttene kom for å synge i kirka? Jula kommer tidlig i år. 1 Lenke til kommentar
Trinity93 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Kva får du viss du blander en Gris og en Sjiraff? Dugelig med nakke kotteletta Lenke til kommentar
Populært innlegg Abnegation Skrevet 16. april 2010 Populært innlegg Del Skrevet 16. april 2010 No ska eg dra til med ein vits: Katta med slipps :thumbup: :thumbup: :thumbup: 10 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 To damer på vei hjem fra en fest måtte noe fryktelig tisse, så de gikk til en kirkegård. Først tisset den ene dama og tørket seg med trusa, som hun deretter kastet ut ut i skogen. Så tisset den andre dama og tørket seg med noe papir hun fant. Neste kveld sitter to karer på en pub og prater. "Kona mi kom fra fest uten truser i går," sier den ene. "Du tror du har det ille? Kona mi kom hjem med en lapp i baken, der det sto 'takk for alt, hilsen gutta på jobben'." 1 Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hva er forskjellen på en elefant? Den kan verken sykle 1 Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 En mann og en ape går inn i en bar, jeg har glemt resten av vitsen, men din mor er en hore. 3 Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 En mann og en ape går inn i en bar, jeg har glemt resten av vitsen, men din mor er en hore. Det må være tidenes dårligste vits... 2 Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hvorfor kan man le av personer med fysiske handikapp? Hvorfor ikke, hva skal de gjøre. Løpe etter deg? 1 Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hva gjør man etter at man har voldtatt ei stum jente? Knekker fingrene hennes så hun ikke kan si noe til mamma. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Quote Skrevet 21. april 2010 Populært innlegg Del Skrevet 21. april 2010 Min favoritt: Det var en gang en elefant som gikk ute i skogen. Han hadde så utrolig lyst på en gul porsche. Han sparte, og han sparte. Til slutt hadde han penger nok til å kjøpe en helt ny, gul porsche. Han kjørte med den hver eneste dag. En dag var han så uheldig at han krasja den nye, gule porscha si i et tre. Trist som han var, gikk han hjemover. På veien hjem møtte han ei mus som satt fast i kvikksand. "Hjelp, hjelp!" skreik musa til elefanten. Snill som elefanten var, strakk han ut snabelen for å hjelpe musa. Musa klatra opp på snabelen, og kom seg fint på land. Vet du moralen i denne historia er? Jo, du trenger ikke ei gul porsche for å få ei våt mus på snabelen! Vitsen ble fortalt av en rå fyr på noe trafikksikkerhetsgreier på skolen. 20 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 – Vi burde gifte oss. – Hva, vi har jo aldri møtt hverandre før! – Jo, vi burde gifte oss. Fordi du motsier alt jeg sier, akkurat som en ekte kone. – Hvordan kan du vite det når dette er første gangen vi møtes? – Nå gjør du det igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå