dibe Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Min gamle pc har tatt kvelden og jeg er derfor nødt til å kjøpe ny. Den skal brukes til bilderedigering (PSE), og ellers normalt bruk som internett, se film osv. Den gamle holdt i 4 1/2 år, derfor vil jeg kjøpe en pc som også kan dekke behovene mine noen år framover. Mine krav: Minst 4 USB-porter 3 kg eller mindre Helst mulig å oppgradere til 8 GB minne Lagringsstørrelse har mindre betydning Minst 15" skjerm Maks 6000 kr Jeg har kommet fram til disse tre: HP ProBook 4510s Acer Aspire 5738ZG HP DV6-2115SO Er det noen som har kommentarer til disse, evt forslag til andre som skulle passe mine behov? Lenke til kommentar
dibe Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Den ser lovende ut, men ut ifra det jeg kan se kan man ikke velge 64 bit Win7, og da er det jo liten vits å ha muligheten til å oppgradere til 8 GB RAM? Nå har jeg festet meg mer ved Acer Aspire Timeline 5820T, som har litt dårligere ytelse, men veier bare 2,4 kg og har bra batteritid. Endret 21. mai 2010 av KVTL Fjernet quote av slettet innlegg Lenke til kommentar
jungli Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Joda, det går an å få 64-bit.. vet ikke hvorfor det ikke står i spesifikasjonen Du må trykke på tilpass, og tilpasse til ditt bruk: Norwegian Ekte Windows® 7 Professional (64 BIT) legg til 0,00 kr Vekt fra: 2,70 kg Få med deg et 9-cellers litiumionbatteri (tilleggsutstyr) så har du jævelig bra batteritid.. Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Min gamle pc har tatt kvelden og jeg er derfor nødt til å kjøpe ny. Den skal brukes til bilderedigering (PSE), og ellers normalt bruk som internett, se film osv. Den gamle holdt i 4 1/2 år, derfor vil jeg kjøpe en pc som også kan dekke behovene mine noen år framover. Mine krav: Minst 4 USB-porter 3 kg eller mindre Helst mulig å oppgradere til 8 GB minne Lagringsstørrelse har mindre betydning Minst 15" skjerm Maks 6000 kr Jeg har kommet fram til disse tre: HP ProBook 4510s Acer Aspire 5738ZG HP DV6-2115SO Er det noen som har kommentarer til disse, evt forslag til andre som skulle passe mine behov? Hei denne Asusen her også er jo meget heftig da, en kompis av meg kjøpte denne og er storfornøyd ASUS K50ID SX067V God helg Lenke til kommentar
dibe Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Jeg fant ut for noen dager siden at det er fem års reklamasjonsrett, så den gamle pcen er sendt inn (se denne tråden), og planene om å kjøpe ny er lagt på hylla foreløpig, men takk for svarene jeg har fått til nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå