HowCome Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hei! En ting jeg kom til å tenke på her forleden. Hvis man har en høyere utdanning, f.eks. sivilingeniør eller siviløkonom, er det da vanlig å sende med karakterene fra videregående? Eller er det hovedsakelig karakterene fra selve studiene arbeidsgiveren er interessert i? Takk for svar! Lenke til kommentar
xaco Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Det spørs, er vel vanlig å sende med en kopi av vitnemålet, og vis du har greie karakterer og lite fravær så skader det ikke. Hvor mye de faktisk ser på det, det er vel også litt opp til den som ansetter. Lenke til kommentar
aregar Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Om du har en mastergrad så ser jeg det som svært lite sannsynlig at de er interessert i å se dine karakterer fra VGS. De får nok godt bilde av hvordan du er nå ved å se på mastergraden, i forhold til hvordan du var 5år+ siden. Det er sikkert noen som ønsker å ta det men tror ikke det er mange som bryr seg. Jeg kommer i alle fall ikke til å sende ut VGS vitnemål om ingen ber om det.. Endret 12. april 2010 av aregar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå