jacoobholm Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg skulle skifte cd spilleren på bilen, men så viser det seg at strøm kontakten er feil og jeg får ikke koblet spilleren til. Må jeg kjøpe ny cd spiller eller er det noen annen måte å ordne det på? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Åssen spiller, og hvilken bil? Du finnes helt sikkert en overgang Lenke til kommentar
jacoobholm Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Det er en Toyota Celica 94.. Billig cd spiller, husker ikke. kan jo sjekke modell og spørr på biltema eller noe. Tenkte også på om det fantes overgang, det hadde vært nice. skal sjekke, takker =) Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Mekk, biltema, clas ohlson eller andre lignende butikker kan nok hjelpe deg. Eller du kan skjekke på f.eks bilstereo.no. Der kan du finne tilbehør sortert etter bilmerke. Du kan kanskje ta med deg CD-spilleren i butikken hvis du er usikker. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Du trenger denne vil jeg tro http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt=744&katid=275&mid=m436&id=&vn=736 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå