Gå til innhold

2stk spille cs!! router og telenor... ?

Anbefalte innlegg

kjøpt meg ny router smc barricade

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...19&GrpID=2&s=pl

Problemet er at jeg ikke kan spille med mer enn en maskin i gangen, samme hvilken servere. (trenger ikke være samme)

har samme cs innstillinge når det gjelder: rate (9999), cl_updaterate 99 (evt 45) cl_cmdrate 60 (evt 45)

har telenor adsl 704 med 2 maskiner i nettverk.

plz hjelp!!!

på forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pussig jeg har samme router og samme internet Telenor, jeg og lillebroren min er koblet opp samtidig, når jeg har joinet en server og han kommer etter så kommer det opp Connection Problems oppe i høyre hjørne (inne i CS). Hvis jeg skal joine serveren 5 min etter, så kommer det opp i consolen Retrying 4 ganger, så disconnecter den og går ut i CS menyen. Håper dette er nok info til og kunne hjelpe ;)

Lenke til kommentar

Bruker du WinXp som OS?

Hopper pingen opp på 2000+ og så får du connection problems?

Hvis dette er tilfellet er dette et lite problem i WinXP..Man må sette ned cl_raten til rundt 3000 av en eller rar grunn(i Win2000 kan man spille 3 stykker på samme linje uten problemer med cl_rate 9999)

Har vært borti dette problemet flere ganger :(

Lenke til kommentar

Jeg har samme router og telenor ADSL, og alt fungerer smertefritt..

Pleier å ha LAN her, og da sitter vi rundt 5-8 personer..

Må være noe med instillingene.. gjorde du alt manualen sa du skulle? Slik som frigi ip? Kan være noe med at dem prøver å bruke samme ip'en, og når du joiner blir den andre booted ut..

Lenke til kommentar

Opera skrev:

--------------------------------------------------------------------------------

Bruker du WinXp som OS?

Hvis dette er tilfellet er dette et lite problem i WinXP..Man må sette ned cl_raten til rundt 3000 av en eller rar grunn(i Win2000 kan man spille 3 stykker på samme linje uten problemer med cl_rate 9999).

Hacker:

Men åssen fikser man CL_rate ned til 300, og hvor gjør man dette? Vær vennlig og svar, dette er ett irriterende problem :(

Lenke til kommentar
Bruker du WinXp som OS?

Hvis dette er tilfellet er dette et lite problem i WinXP..Man må sette ned cl_raten til rundt 3000 av en eller rar grunn(i Win2000 kan man spille 3 stykker på samme linje uten problemer med cl_rate 9999)

Har vært borti dette problemet flere ganger  :(

Hmm, hvordan endrer man CL_rate? og hvor finner man den? veit ikke mye om sånt :(

Lenke til kommentar
Bruker du WinXp som OS?

Har vært borti dette problemet flere ganger  :(

Skal begge maskinene ha samme CL_Rate?? eller er det meningen at de skal være forskjellige?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...