Gå til innhold

Tur til Island - Tips?

Anbefalte innlegg

Heisann

Skal på tur til Island med klassen om en uke, skal være der 4 dager. Det jeg lurer på er om det er noe spesielt vi bør tenke på i Island? Er det noe som er spesielt billig der borte i disse dager som vi kan tenke over?

Har fått med meg at grensen er 20 år på alkohol, stemmer dette? Også en annen ting, hvor mye koster øl der borte? Og noen som har vært der som kan gi tips til godt øl? Snakker da om øl fra butikk.

Og angående det, hvor blir ølet solgt? På vanlige dagligbutikker? Og et siste spørsmål, stenger ølsalget tidligere slik som i Norge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mange år siden jeg var på Island sist, den gangen hadde de ordnet økonomi men det jeg husker best var at prisnivået var fantastisk høyt.

1 halvliter kostet den gangen over 90kr og mat var tilsvarende dyrt.(Obs.Pub priser)

Hvordan det er idag vet jeg ikke, men jeg kan ikke tenke meg at det har blitt noe billigere tatt i betraktning at Island jo faktisk er konkurs.

Lenke til kommentar

Jepp, veldig dårlig timing dette. Skulle egentlig reise på mandag men det er avlyst nå. Flytrafikken står jo stille i hele landet og resten av nord-europa. Er en annen klasse som reiste før oss, så de sitter fast i Island nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...