raider000 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg har et problem med platespilleren min. Jeg får ikke noe lyd ut til høytalerne. Jeg kan høre lyden fra stiften, men den vil ikke sende lyden videre tydligvis. Jeg har koblet den inn i phono-inngangen. Den har virket før, men virker ikke igjen. Hva er galt? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Flyttet tråden til ett mer passende forum Lenke til kommentar
raider000 Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Flyttet tråden til ett mer passende forum Helt topp. Det er så himla mange overskrifter at jeg ikke får bestemt meg Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Prøv en av de andre inngangene på forsterkeren. Lyden blir uansett svak og dårlig, men hvis det blir lyd så er det noe galt med phonoinngangen på forsterker. Hvis det ikke blir lyd her heller, mens andre signalkilder gir lyd, ja da ligger feilen i platespiller eller kabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå