fjarle Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Telenor-representant krangler anonymt. Les mer Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 The word you're looking for is... Busted! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Det er skammelig oppførsel fra Telenor-representanten, men dessverre ikke unikt. Jeg er sikker på at det finnes flere skjulte muldvarper i dette forumet også. Dessverre. Siden vi neppe klarer å avsløre alle så får leserne huske å ta kommentarene de leser med en klype salt. Særlig hvis en bruker kontinuerlig roser en produsent/leverandør eller kritiserer en annen bør varsellampene lyse. All respekt og applaus til Magnus Kolstad som avslørte mannen bak skandalen. Lenke til kommentar
nerikk Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Skal ikke nevne navn, men på Amobil.no så er det en veldig aktiv bruker somkritiserer amobil får "nokia-favorisering" og elsker SE selv. De fleste vet vel hvem han er. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Nerikk, den brukeren dukket opp i hodet mitt også når jeg leste denne artikkelen. Men tror det er mer superduper fanboy og litt små hjernevasking av seg selv som foregår der enn at personen jobber for SE. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Nå har han dette gjelder beklaget sin oppførsel, så dette fikk iallefall en noenlunde OK slutt. Men det er uansett en viktig vekker for å være obs på objektiviteten til folk som skriver innlegg her og andre steder. Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Skal ikke mer til, nå har ikke jeg lyst å bruke Wimp mer. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Morsomt/kvalmt å se litt gjennom andre foruminnlegg samme fyren står bak. Utrolig sleipt og sleazy. Får lyst til å si at han stemmer bra overens med mitt bilde av Telenor generelt, men jeg skal la være. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Dette er sånn som ser flott ut når folk googler navnet ditt før et intervju syns det er ganske ille at folk gjør sånn, men det er jo bare penger som står i hodet på enkelte.. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Morsomt/kvalmt å se litt gjennom andre foruminnlegg samme fyren står bak. Utrolig sleipt og sleazy. Enig, utrolig sleipt! Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Særlig hvis en bruker kontinuerlig roser en produsent/leverandør eller kritiserer en annen bør varsellampene lyse. Hmm, innrømmer du at du er en muldvarp altså? Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Tror det er mange som mister lysten på å teste Wimp etter dette. All PR er definitivt ikke god PR. En annen sak som gjorde at jeg mistet lysten på Wimp er dette med album/enkeltlåter. Det kan ikke være noen tvil om at det er en markedsstrategi fremfor noe annet. Og i tillegg så prøver de å dekke over det ved å være frekk med de som har lyst å ha kontroll selv, og si at de ikke er musikkinteressert og ikke interessante som kunder fordi de omtrent er mindreverdig hvis de ikke alltid er interessert i hele album. Det er helt utrolig frekt og helt uhørt å ta en slik tone med potensielle kunder. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 At det er mulig for enn person i den stillingen å ha den oppførsel er forstyrrende galt. Dette sier enn del om ledelse og om de som ansatt han. Det at man ikke tåler den minste kritikk, og som utvikler selv, syns jeg den var ganske mild kritikk. Det er tross alt versjon 1, kan ikke forvente å slå godt etablert konkurrent med første versjon. Telenor -10 - Community - +10 Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) OBS: Forumet er ikke noe sted der man kan spotte andre brukere. Innlegg som omtaler visningsnavn for aktuell bruke her på forumet er slettet da det er en sak mellom moderatorene og vedkommende. Lynsjemobben skal med andre ord holdes utenfor. Andre poster som spekulerer i vedkommendes nåværende brukernavn på forumet vil også bli slettet. Kommentarer på denne posten tar man på pm. MVH KVTL Edit: For å presisere så gjelder dette selvfølgelig brukerens brukernavn på forumet, og ikke vedkommendes virkelige navn. Endret 14. april 2010 av KVTL Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) OBS: Forumet er ikke noe sted der man kan spotte andre brukere. Innlegg som omtaler visningsnavn for aktuell bruke her på forumet er slettet da det er en sak mellom moderatorene og vedkommende. Lynsjemobben skal med andre ord holdes utenfor. Andre poster som spekulerer i vedkommendes nåværende brukernavn på forumet vil også bli slettet. Kommentarer på denne posten tar man på pm. MVH KVTL Og notisen over gjelder selvfølgelig ikke bare denne saken folkens. Enda ett innlegg som navnga en bruker har blitt slettet. Tilbakemeldinger tas på PM Endret 13. april 2010 av hernil Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Veldig lite profesjonelt og ikke minst svært lite gjennomtenkt av den Telenor-ansatte lederen. Garantert ikke en bra dag på jobben for ham, men det er jo fortjent at han henges ut. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Splittet ut innlegg til denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1220956 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 En slik offentlig skittentøyvask får meg til å grøsse. Mange mener at det er ufint av vedkommende bruker og det kan jeg si meg enig i, men det er minst like ufint av ipod1 og ta dette i det offentlige. Lenke til kommentar
daihiep Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Det morsomste når man blar gjennom alle linkene som Kolstad lister opp angående bruker Prudent. I et annet forum siterte han seg selv. Well dønn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg