Gå til innhold

Salg av to komponenter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke for å ødelegge morra men....

Kjøp og salg av varer er ikke tillatt på forumet. I kategorien kalt "Hjelp til kjøp/salg av PC" skal det ikke forekomme annonser. Kategorien har blitt opprettet slik at folk her kan få hjelp av andre til å se over oppsettet deres, eller for å få hjelp til prissetting på varene sine. Alle annonser vil bli fjernet umiddelbart.

mitt forslag til førstepost:

"Hei!

Jeg skal selge et par komponenter, og lurer på om evt noen kunne gi en pris på hva jeg kan forvente å få for de.

Asus Rampage II Extreme, og Intel Core i7 920.

- Are"

Endret av Medicaner
Lenke til kommentar

Ikke for å ødelegge morra men....

Kjøp og salg av varer er ikke tillatt på forumet. I kategorien kalt "Hjelp til kjøp/salg av PC" skal det ikke forekomme annonser. Kategorien har blitt opprettet slik at folk her kan få hjelp av andre til å se over oppsettet deres, eller for å få hjelp til prissetting på varene sine. Alle annonser vil bli fjernet umiddelbart.

mitt forslag til førstepost:

"Hei!

Jeg skal selge et par komponenter, og lurer på om evt noen kunne gi en pris på hva jeg kan forvente å få for de.

Asus Rampage II Extreme, og Intel Core i7 920.

- Are"

Kjøp og salg på forumet er forbudt, med mindre annet er angitt i kategorien. Det samme gjelder for annonser.

https://www.diskusjon.no/guidelines

edit: litt sen der.

It's done. Glemte meg. Beklager.

Lenke til kommentar

66.7% av dagens pris for komponentene

Komponentene er montert og tatt i bruk.

Selv om komponentene virker er det muligheter for at det er oppstått små defekter eller nærtliggende vil oppstå defekter. Derfor er varene verd 2/3 av hva det koster å kjøpe tilsvarende.

Hvis komponentene var eldre eller var utdatert så ville verdien være 1/3 til 1/2.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...