aremidtb Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Hei! Jeg skal selge et par komponenter, og lurer på om evt noen kunne gi en pris på hva jeg kan forvente å få for de. Asus Rampage II Extreme, og Intel Core i7 920. - Are Endret 12. april 2010 av dxspulse Lenke til kommentar
Jaybird Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Ikke fornøyd med dem da? Endret 12. april 2010 av Jaybird Lenke til kommentar
aremidtb Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Ikke fornøyd med dem da? Joda, er mer enn fornøyd! Men jeg liker å prøve ut nye ting. Så skal blant annet prøve en ny cpu, og et nytt hk med bla. sata 6Gbit. Lenke til kommentar
Jaybird Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Blitt brukt til noen form av overklokking? Lenke til kommentar
aremidtb Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Blitt brukt til noen form av overklokking? Ikke til annet enn forhåndsinstilte profiler i BIOS. Som ligger på 3,2GHz. Med andre ord ingen store påkjenninger foretatt. Lenke til kommentar
Medicaner Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Ikke for å ødelegge morra men.... Kjøp og salg av varer er ikke tillatt på forumet. I kategorien kalt "Hjelp til kjøp/salg av PC" skal det ikke forekomme annonser. Kategorien har blitt opprettet slik at folk her kan få hjelp av andre til å se over oppsettet deres, eller for å få hjelp til prissetting på varene sine. Alle annonser vil bli fjernet umiddelbart. mitt forslag til førstepost: "Hei! Jeg skal selge et par komponenter, og lurer på om evt noen kunne gi en pris på hva jeg kan forvente å få for de. Asus Rampage II Extreme, og Intel Core i7 920. - Are" Endret 12. april 2010 av Medicaner Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Kjøp og salg på forumet er forbudt, med mindre annet er angitt i kategorien. Det samme gjelder for annonser. https://www.diskusjon.no/guidelines edit: litt sen der. Endret 12. april 2010 av Kakeshoma Lenke til kommentar
aremidtb Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Ikke for å ødelegge morra men.... Kjøp og salg av varer er ikke tillatt på forumet. I kategorien kalt "Hjelp til kjøp/salg av PC" skal det ikke forekomme annonser. Kategorien har blitt opprettet slik at folk her kan få hjelp av andre til å se over oppsettet deres, eller for å få hjelp til prissetting på varene sine. Alle annonser vil bli fjernet umiddelbart. mitt forslag til førstepost: "Hei! Jeg skal selge et par komponenter, og lurer på om evt noen kunne gi en pris på hva jeg kan forvente å få for de. Asus Rampage II Extreme, og Intel Core i7 920. - Are" Kjøp og salg på forumet er forbudt, med mindre annet er angitt i kategorien. Det samme gjelder for annonser. https://www.diskusjon.no/guidelines edit: litt sen der. It's done. Glemte meg. Beklager. Lenke til kommentar
aremidtb Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Men igjen har jeg enda ikke fått noe svar på hvor mye jeg kunne fått. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) 66.7% av dagens pris for komponentene Komponentene er montert og tatt i bruk. Selv om komponentene virker er det muligheter for at det er oppstått små defekter eller nærtliggende vil oppstå defekter. Derfor er varene verd 2/3 av hva det koster å kjøpe tilsvarende. Hvis komponentene var eldre eller var utdatert så ville verdien være 1/3 til 1/2. Endret 12. april 2010 av BadCat Lenke til kommentar
aremidtb Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Litt over 3000,- da, med andre ord.(?) + - Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Litt over 3000,- burde være en grei deal for både kjøper og selger. Lenke til kommentar
aremidtb Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Da får jeg prøve å legge de ut for salg et sted, og håpe på at jeg finner en kjøper som er interessert. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå