Gå til innhold

Kjøp av fotball

Kalle_92

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal kjøpe fotball, og vurderer om jeg skal bruke penger og kjøpe VM-ballen eller om jeg skal ta meg til takke med å spare litt penger på å kjøpe noe ala terrapass. Jeg har også sett på Champions League ballen og Europacup ballen. Jeg spiller en del fotball, og da naturgress i all hovedsak.

Noen som har noe peiling på hva som er smart å gå for?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Ikke kjøp vm ballen, den koster vel mer en andre baller så gå heller for nike sin toppmodel(vet desverre ikke navn), eller champions league ballen. Jeg har selv en teamgeist ball fra 06 vm, som jeg mener er den beste ballen, men den selger de vel ikke lenger.

Men uansett ball så funker den på kunstgress, det er ingen forskjell om den brukes på gress, kunstgress, eller parket. Eventuelt at den blir mer slitt på kunstgress.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Heisann folkens!

Jeg kjøpte VM-ballen, da jeg fikk den på tilbud i Sandvika, ved en ren tilfeldighet. Jeg er godt fornøyd med ballen, men har også prøvd Europaligue-ballen i etterkant, en ball jeg også stortrivdes med. God ballfølelse i VM-ballen. Og DMATHISEN, jeg sjekket anmeldelsen din ;)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Heisann folkens!

Jeg kjøpte VM-ballen, da jeg fikk den på tilbud i Sandvika, ved en ren tilfeldighet. Jeg er godt fornøyd med ballen, men har også prøvd Europaligue-ballen i etterkant, en ball jeg også stortrivdes med. God ballfølelse i VM-ballen. Og DMATHISEN, jeg sjekket anmeldelsen din ;)

Moro!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...