Kalle_92 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hei! Jeg skal kjøpe fotball, og vurderer om jeg skal bruke penger og kjøpe VM-ballen eller om jeg skal ta meg til takke med å spare litt penger på å kjøpe noe ala terrapass. Jeg har også sett på Champions League ballen og Europacup ballen. Jeg spiller en del fotball, og da naturgress i all hovedsak. Noen som har noe peiling på hva som er smart å gå for? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Min erfaring er at det lønner seg å kjøpe en ordentlig ball ala VM-ballen o.l, da disse som oftest holder lenger. De har jo også bedre kvalitet, men dette er jo min erfaring Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Da tror jeg at jeg kommer til å gå for VM-ballen. Håper den holder lenge... Kan den forresten brukes på kunstgress? Og hvordan er det generelt med å bruke gressball på kunstgress? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Det skal da gå bra det. De gjør det jo i Tippeligaen, og har aldri hørt noe om det, så går nok bra Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Da tror jeg at jeg kommer til å gå for VM-ballen. Håper den holder lenge... Kan den forresten brukes på kunstgress? Og hvordan er det generelt med å bruke gressball på kunstgress? Jeg har anmeldt ballen hvis du vil lese? Anmeldelse Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Er ikke denne ballen som har blitt slaktet? Blir jo omtalt som en badeball. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Ikke kjøp vm ballen, den koster vel mer en andre baller så gå heller for nike sin toppmodel(vet desverre ikke navn), eller champions league ballen. Jeg har selv en teamgeist ball fra 06 vm, som jeg mener er den beste ballen, men den selger de vel ikke lenger. Men uansett ball så funker den på kunstgress, det er ingen forskjell om den brukes på gress, kunstgress, eller parket. Eventuelt at den blir mer slitt på kunstgress. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Etter å ha prøvd VM-ballen en del så er jeg enig. Ikke kjøp den, gjør heller som Teipball sier å kjøp en av toppmodellene til Nike Lenke til kommentar
mathiasjl92 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg og en kamerat har og planer om å spleise på VM ballen, men det er forskjellige versjoner av den så vi er ikke helt sikre på hvilken vi skal ta. http://priser.teknofil.no/index.php?q1=Jabulani Replicaen er jo "jalla", men jeg skjønner ikke hva som er forskjellen på OMB'en og den offisielle fotballen. Noen som vet? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Tror OMB(Official Match Ball) og offisielle ballen er den samme. Prisen som står der inne stemmer ikke med den som er på nettsiden vis du går inn der. Så regner med det er den samme, uten at jeg skal si noe helt sikkert Lenke til kommentar
mathiasjl92 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hmm ok. Takk for svar! Vi får finne et ikke altfor dyrt sted som faktisk har ballen på lager da. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 28. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2010 Heisann folkens! Jeg kjøpte VM-ballen, da jeg fikk den på tilbud i Sandvika, ved en ren tilfeldighet. Jeg er godt fornøyd med ballen, men har også prøvd Europaligue-ballen i etterkant, en ball jeg også stortrivdes med. God ballfølelse i VM-ballen. Og DMATHISEN, jeg sjekket anmeldelsen din Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Heisann folkens! Jeg kjøpte VM-ballen, da jeg fikk den på tilbud i Sandvika, ved en ren tilfeldighet. Jeg er godt fornøyd med ballen, men har også prøvd Europaligue-ballen i etterkant, en ball jeg også stortrivdes med. God ballfølelse i VM-ballen. Og DMATHISEN, jeg sjekket anmeldelsen din Moro! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå