Bister Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Som topic sier, har sittet og sett litt på denne linjen. Men lurer egentlig på hva det går ut på, fag o.l? Noen som har gått der og har erfaringer, hva blir man sittende igjen med? Har lyst til å starte en egen bedrift senere. Synes da at dettte virker veien å gå, men er veldig usikker Lenke til kommentar
Wise-Mobster91 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Det betyr jo nyskapning da Lenke til kommentar
Bister Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Ja, men lurer litt på hvordan fag og slikt det er, er det mye likt økonomi og administrasjon? Lenke til kommentar
Proskiller Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Ja, men lurer litt på hvordan fag og slikt det er, er det mye likt økonomi og administrasjon? Det ervært likt Økonomi og Administrasjon slik jeg har forstått det, med unntak av noen fag. Man skal jobbe med studentbedrift under studietiden. Tror ikke det er første året, men man begynner 2. eller 3. året. Spennende iallefall. Nederst på denne siden ser du fagene som inngår i studiet: http://hials.no/nor/content/view/full/40118 Om du bor i nærheten av studiestedet du vurderer å søke kan du jo stikke innom forelesninger og titte litt i lærebøkene. Endret 17. april 2010 av Proskiller Lenke til kommentar
Bister Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Får ikke stukket innom siden det er 2 timer og 30 minutters kjøring Men synes selv at det virker veldig spennende @Proskiller: Plan om å starte egen bedrift etter studiet? Endret 13. april 2010 av Bister Lenke til kommentar
Proskiller Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Ja, det har jeg planer om. Vet ikke innenfor hva enda, men jeg får finne ut hva som lønner seg og hva som ikke lønner seg i løpet av studietiden. Tenker det er verdt å gå litt skole før jeg starter for meg selv. Nå vet ikke jeg forskjellen på opp og ned når det gjelder hvordan jeg skal starte og drive en bedrift med suksess. Lenke til kommentar
aregar Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Ville vel tro at dette kan gi deg mye av det samme som økonomi. Her oppe har vi Sivøk med spesialisering Entreprenørskap og innovasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå