Gå til innhold

Entreprenørskap og Innovasjon, hva er dette?

Bister

Anbefalte innlegg

Som topic sier, har sittet og sett litt på denne linjen. Men lurer egentlig på hva det går ut på, fag o.l? Noen som har gått der og har erfaringer, hva blir man sittende igjen med? Har lyst til å starte en egen bedrift senere. Synes da at dettte virker veien å gå, men er veldig usikker :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, men lurer litt på hvordan fag og slikt det er, er det mye likt økonomi og administrasjon?

Det ervært likt Økonomi og Administrasjon slik jeg har forstått det, med unntak av noen fag.

Man skal jobbe med studentbedrift under studietiden. Tror ikke det er første året, men man begynner 2. eller 3. året.

Spennende iallefall.

Nederst på denne siden ser du fagene som inngår i studiet: http://hials.no/nor/content/view/full/40118

Om du bor i nærheten av studiestedet du vurderer å søke kan du jo stikke innom forelesninger og titte litt i lærebøkene.

Endret av Proskiller
Lenke til kommentar

Ja, det har jeg planer om. Vet ikke innenfor hva enda, men jeg får finne ut hva som lønner seg og hva som ikke lønner seg i løpet av studietiden.

Tenker det er verdt å gå litt skole før jeg starter for meg selv. Nå vet ikke jeg forskjellen på opp og ned når det gjelder hvordan jeg skal starte og drive en bedrift med suksess.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...