mhagen Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Hei! Har nå hatt en PlexWriter 16/10/40A i ca 2 år. Tror ikke den har brent noe mer en 100 - 150 plater. For ca 1/2 år siden begynte den å brenne en del ubrukelig plater når jeg brukte Nero. Gikk derfor over til å bruke programmet som følger XP. Nå virker ikke det heller... CD'ene jeg bruker er billig-billig fra Claes Ohlson. Men.... de har jo funket før... Har også fått tilsvarende feilmelinger med andre billigmerker... Noen som har tips å komme med? Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 prøv og oppgrader nero og firmware til brenneren, du funner sikkert det på plextor sin hjemmeside Lenke til kommentar
mhagen Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 prøv og oppgrader nero og firmware til brenneren, du funner sikkert det på plextor sin hjemmeside Prøver å oppgradere nero, men firmware - hva er det? mvh MH Lenke til kommentar
sheriff Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Firmware til brenneren din finner du her: http://www.plextor.be/English/technical/do...rmw_1610TA.html Lenke til kommentar
mhagen Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Etter å ha oppdatert firmware og Nero har jeg støtt på et nytt problem... Nero oppfatter brenner min som en 40x brenner. Dette går selvfølgelig skitt... Noe jeg kan gjøre for å fikse det??? mvh MH Lenke til kommentar
gustav Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Kan du ikke selv stille inn brennehastighet? Lenke til kommentar
mhagen Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Tror det ordnet seg nå.... Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
mhagen Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 Det ordnet seg....ikke. CD'ene kan fortsatt ikke leses.... Forslag? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Det ordnet seg....ikke. CD'ene kan fortsatt ikke leses.... Forslag?Har du prøvd andre cd-r plater, bruker selv litt dyrere plater. Bruker nå verbatime 24x, her bare en 12x scsi brenner fra plextor, er 4 år nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå