Gå til innhold

Canal Digital - Noen HD-kanaler har sluttet å virke

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har parabol fra Canal Digital og har HD-PVR-dekoderen (http://www.canaldigital.no/Kundeservice/Parabol/Teknisk-hjelp/Canal-Digital-HD-PVR/).

Dette er et nytt problem, ting har fungert før.

Har to hoder, og to kabler inn på dekoderen. Signalstyrken er "bra" på begge og ligger på rundt 170.

De kanalene jeg har merket er borte er "Canal+ Sport HD" (veldig irriterende da Real - Barca gikk) og National Geographic HD. Kan godt være at flere er borte.

De jeg vet at jeg har er DiscoveryHD, TV2HD og Eurosport HD. Har ikke gått gjennom alle de jeg ikke bruker.

Alle har fungert på akkurat samme oppsett i et halvt år uten problemer. Ingen endring i antennestilling eller trær i veien.

Tilleggsopplysninger:

Jeg så på EurosportHD i går da bildet plutselig hang seg og ble borte. Da jeg svitsjet kanaler så var det ikke bilde noe sted. Fungerte igjen etter en restart av dekoder.

I påsken så var det trøbbel på flere kanaler, mistet bildet, hakket og stoppet. Det var ok igjen da jeg kom tilbake fra ferie (regnet med at det var noe hos Canal Digital).

Er disse kanalene mer følsomme?Hvorfor har de gått fra å fungere til å ikke fungere? (Dekoder? SW? Endret frekvens? ...?)

Endret av KoKo_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...