Joananas Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 De nye utgavene er Black og White. Les mer Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Håper inderlig de også roer ned litt med tilfeldige kamper overalt. Greit nok med noen random kamper, men når man møter på en pokemon hvert tredje skritt begynner det å bli litt frustrerende. Kunne vært en form for hint-system for hvor de befinner seg, eller at man ikke møter på pokemon som er 10lv lavere enn deg. Om man befinner seg i en "labyrint" så kan man fort også miste oversikten om man hele tiden må slåss. Det og hele tiden slåss mot 13lv pokemon når man rusler rundt med en på f.eks 54 er også meningsløst, både når det gjelder tid og exp man får for kampen. Etterhvert får man items som hjelper noe, og man får også nok penger til å kjøpe en god del repels, men allikevel noe jeg synes trekker mest ned på disse spillene. Endret 12. april 2010 av tamarin Lenke til kommentar
Suder Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Når kommer de til å lage et pokemon mmorpg og tjene seg rik for resten av livet? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Siden HG og SS var remakes av gold og silver blir det kjempeflott med et helt nytt spill i en ny verden. Og jeg har flere ganger lurt på hvorfor de ikke hever og senker kameraet litt i Heartgold, siden grafikken allerede er i 3D (bortsett fra pokemons, da). Håper på nye lyder også, ikke de gamle 8-bits støy-lydene, greit med nostalgi men det begynner å bli temmelig oppbrukt nå. Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 JA TAKK til nytt Pokémon. har sett disse bildene for en stund siden, og selv om det ikke ser revolusjonærende ut - så ser det Pokémon ut. @suder JA TAKK! hadde vært så ufattelig diggbart. @bytex digger de gamle 8-bitslydene. er jo herlig å forsøke å lage 250 unike rop med bare 8-bit å rutte med, hehe. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Håper de legger på dybde, som i at vis du snur på DS'n så snur skjermbildet seg meg. <3 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Ja, for det fungerer med dagens DS-er. Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 hvorfor skulle man snu på DSen når touchscreen er nederst? blir jo veldig knotete og... teit. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Dette har jeg visst en stund! Men,men. Håper det blir noe nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg