skierpk Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Hei! Skal ha ny maskin. Står mellom Acer, IBM og Dell. Har funnet denne IBM`en som jeg har tenkt til å bestille. +/- som jeg burde tenke på? Bedre alternativer osv? http://www5.pc.ibm.com/no/products.nsf/$ww...NO?OpenDocument Lenke til kommentar
ADSL768/128 Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Hei Er du stinn av penger og ikke skal bruke den til annet en jobb så løp og kjøp! Ellers ville jeg ha valgt en Acer 800 til rundt 20000,- MYE bedre grafikkort, mulighet for DVD brenner, 15" skjerm osv, osv. IBM maskinen er vel absolutt den mest pålitelige av de to men du betaler jo vanvittig mye mer, ikke har den Firewire heller! mvh kjetil Lenke til kommentar
ekren Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 BÅde Acer og IBM t40 er glimrende maskiner. Selv ville jeg lett valgt t40p om jeg hadde penger, men denne er dessverre veldig dyr. Hvis du har kontakter innenfor statlig / kommune, eller er student, har du mulighet til å få toppmodellen t40p (som da har like bra grafikk-kort som Acer) + alle fordelene med IBM ellers til en glimrende pris (ca 19000 + mva). Lenke til kommentar
akilles Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Hvis du har kontakter innenfor statlig / kommune, eller er student, har du mulighet til å få toppmodellen t40p (som da har like bra grafikk-kort som Acer) + alle fordelene med IBM ellers til en glimrende pris (ca 19000 + mva). Er student på jakt etter bærbar... Gjelder dette tilbudet kun toppmodellen, eller er det noe som gjelder alle IBMs modeller? Har du en link til mer informasjon? Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 godt valg ! gå for T40p Lenke til kommentar
ekren Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Hvis du går på gigashops.no er det en link der til en slags forening bedrifter kan melde seg inn i - som student koster dette 500 kr i året, men da kan du kjøpe T40p for ca 19200 + mva. Ikke akkurat no dårlig tilbud. Tilbudet til stat og kommune så jeg bakpå et pc-world express gjennom www.forvaltningsshop.no (tror det var det). Du må nesten kontakt gigashops på det også, tror de formidler det. Lykke til, T40p kan ikke være noe annet enn verdens råeste bærbar for øyeblikket :-) Lenke til kommentar
skierpk Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 Tilbudet jeg har fått på jobben er 15495,- +mva. Maskinen ikke brukes til spilling, kanskje se en dvd i ny og ne på TV`n. Ellers blir det kun jobbing med noe 3d og dak. Er litt i tvil om radeon 7500 kortet og oppløsningen på 1040x768. Vet at R40 har 15" skjerm og firewier, men jeg har ikke sett den. Tror den er ca 40mm tykk og det blir jo ganske mye tykkere en T40`n sine 26mm Lenke til kommentar
ekren Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Tror utvilsomt jeg ville valgt en modell med 1400x1050 oppløsning med mindre du har dårlig syn.. Radeon 7500 er et bra skjermkort det også, men skal du bruke maskinen til en del spilling også ville jeg nok gått for et radeon 9000 kort. Hvis disse tingene ikke betyr noe for deg, spiller det jo liten rolle. Ingen vits i gå for en maskin med 15" skjerm med mindre du skal ha høyere oppløsning, og synes 1400x1050 på en 14.1" blir i minste laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå