Gå til innhold

Nintendo DS emulator?

Stigah

Anbefalte innlegg

(Hvis det er ulovlig å diskutere emulatorer her på forumet, ber jeg om å slette denne tråden umiddelbart!)

Hei. For noen dager siden lastet jeg ned NO$GBA. Det var over 20.000 folk som hadde stemt frem denne som den beste Nintendo DS emulatoren.

Det jeg alltid, absolutt alltid gjør før jeg kjøper et spill (Altså at jeg er ganske så sikker på at jeg skal ha det) er å teste det ut. Nå vil jeg teste ut Pokémon Heart Gold og Soul Silver, bare for å se hvilket som passer best til meg. Men jeg har noen få problemer.

Jeg har lastet ned over 5 roms, men alle har samme problem:

Etter at jeg har valgt om jeg skal være gutt eller jente, og har skrevet inn navnet mitt, blir personen på skjermen mindre. Skjermen blir så fadet ut, men ikke fadet inn igjen. Jeg kan bare høre musikk, ikke noe mer.

Vet dere hva problemet er? Jeg blir evig takknemlig for svar.

Mvh. Stigah

(Hvis det er ulovlig å diskutere emulatorer her på forumet, ber jeg om å slette denne tråden umiddelbart!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jag hadde også problemer med dette. fant ut av følgende:

Trykk på F2 når du er i emulatoren, så kommer cheat menyen opp. Legg til ny cheat og skriv i den store ruta: 020DE16C E1A00000. Hva slags navn koden får er det samme. Velg som Action Replay DS. Slå på koden og restart rom'et. Husk å slå på koden hver gang du starter emulatoren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...