Gå til innhold

Brenne ut .avi-film med undertekst (.srt)

cecs

Anbefalte innlegg

Hvordan skal jeg få lagt på tekst .srt på en .avi

Brenne de ilag, slik at jeg kan se det på min ps3?

Har prøvd submux, med fikk da bare en snurt av begynnelsen av filmen på 3 sek.

Hjelp!!! Er ikke så flink til dette....

Endret av cecs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har brukt denne: http://www.calcitapp.com/AVIAddXSubs.php med godt resultat på PS3.

Du må likevel trykke "trekant" og slå på teksting når den sees på PS3.

Har prøvd det programmet å, men fikk bare en divx fil uten tekst, gjort feil der jeg da? Skjønnte liskom ikke helt hva jeg gjorde heller da...

Men slå på teksten?? jeg kar koblet min eksterne hardisk til ps3, og må trykke trekkant for å få frem innholdet, men har aldri sett noe alternativ eller none tekst filer??

Lenke til kommentar

Har prøvd det programmet å, men fikk bare en divx fil uten tekst, gjort feil der jeg da? Skjønnte liskom ikke helt hva jeg gjorde heller da...

Men slå på teksten?? jeg kar koblet min eksterne hardisk til ps3, og må trykke trekkant for å få frem innholdet, men har aldri sett noe alternativ eller none tekst filer??

Du skal få en divx-fil med innebygd teksting. Og du kan trykke trekant *etter* at filmen har startet å spille.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har brukt denne: http://www.calcitapp.com/AVIAddXSubs.php med godt resultat på PS3.

Du må likevel trykke "trekant" og slå på teksting når den sees på PS3.

filene må hete det samme, feks 2012.avi og 2012.srt. Det er bare å bytte navn på srt-fila, ikke noe mer komplisert.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Jeg hadde an ascer tilligere som dette programer fungert fint på, da slapp jeg faktisk å slå på underteksten i Ps3 å..

Men den ble ødelagt, så jeg kjøpte med en ny pc en asus, så begynnte problemet mitt... I begynnelse måtte jeg slå på underteksten i PS3, men nå plutselig så fungerer det ikke, det kommer ikke noe tekst.

Jeg får ikke noe feilmeldig når jeg lager divx filen med tekst heller.

VLC spilleren min på pc før så fungerte det fint å såille av de divx filene somjeg laget, men nå så får jeg en feilmelding som lyder:

No suitable decoder module:

VLC does not support the audio or video format "DXSB". Unfortunately there is no way for you to fix this.

Kan det ha noe med at jeg ikke får frem noe som helst tekst i ps3???

HJELP!!! :hmm::cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...