cecs Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Hvordan skal jeg få lagt på tekst .srt på en .avi Brenne de ilag, slik at jeg kan se det på min ps3? Har prøvd submux, med fikk da bare en snurt av begynnelsen av filmen på 3 sek. Hjelp!!! Er ikke så flink til dette.... Endret 11. april 2010 av cecs Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Har brukt denne: http://www.calcitapp.com/AVIAddXSubs.php med godt resultat på PS3. Du må likevel trykke "trekant" og slå på teksting når den sees på PS3. Lenke til kommentar
cecs Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Har brukt denne: http://www.calcitapp.com/AVIAddXSubs.php med godt resultat på PS3. Du må likevel trykke "trekant" og slå på teksting når den sees på PS3. Har prøvd det programmet å, men fikk bare en divx fil uten tekst, gjort feil der jeg da? Skjønnte liskom ikke helt hva jeg gjorde heller da... Men slå på teksten?? jeg kar koblet min eksterne hardisk til ps3, og må trykke trekkant for å få frem innholdet, men har aldri sett noe alternativ eller none tekst filer?? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Har prøvd det programmet å, men fikk bare en divx fil uten tekst, gjort feil der jeg da? Skjønnte liskom ikke helt hva jeg gjorde heller da... Men slå på teksten?? jeg kar koblet min eksterne hardisk til ps3, og må trykke trekkant for å få frem innholdet, men har aldri sett noe alternativ eller none tekst filer?? Du skal få en divx-fil med innebygd teksting. Og du kan trykke trekant *etter* at filmen har startet å spille. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Jeg bruker Auto Gordian Knot til å sette undertekst i filmer. Da får man både filmen og teksten i èn fil og deretter kan enten bare se direkte i PS3 eller brenne ut i hvilken som helst format. Funker for meg hvertfall... Lenke til kommentar
hypnotize7 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Har brukt denne: http://www.calcitapp.com/AVIAddXSubs.php med godt resultat på PS3. Du må likevel trykke "trekant" og slå på teksting når den sees på PS3. Har prøvd det programmet å, men fikk bare en divx fil uten tekst, gjort feil der jeg da? Skjønnte liskom ikke helt hva jeg gjorde heller da... Men slå på teksten?? jeg kar koblet min eksterne hardisk til ps3, og må trykke trekkant for å få frem innholdet, men har aldri sett noe alternativ eller none tekst filer?? filene må hete det samme, feks 2012.avi og 2012.srt. Det er bare å bytte navn på srt-fila, ikke noe mer komplisert. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 filene må hete det samme, feks 2012.avi og 2012.srt. Det er bare å bytte navn på srt-fila, ikke noe mer komplisert. Jo på PS3 er det det.. Lenke til kommentar
cecs Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg hadde an ascer tilligere som dette programer fungert fint på, da slapp jeg faktisk å slå på underteksten i Ps3 å.. Men den ble ødelagt, så jeg kjøpte med en ny pc en asus, så begynnte problemet mitt... I begynnelse måtte jeg slå på underteksten i PS3, men nå plutselig så fungerer det ikke, det kommer ikke noe tekst. Jeg får ikke noe feilmeldig når jeg lager divx filen med tekst heller. VLC spilleren min på pc før så fungerte det fint å såille av de divx filene somjeg laget, men nå så får jeg en feilmelding som lyder: No suitable decoder module: VLC does not support the audio or video format "DXSB". Unfortunately there is no way for you to fix this. Kan det ha noe med at jeg ikke får frem noe som helst tekst i ps3??? HJELP!!! Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Den beste måten å teste filene på bør vel være å bruke WMP og divx-codec en ifra divx.com. Hvis ikke den kan gi subtitles så har du kanskje brukt AVIAddXSubs feil. Siker på at du har nyeste versjon av VLC ? Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Eventuelt kan du jo brenne ut file til DVD. CXDVD støtter teksting. http://www.vso-software.fr/products/convert_x_to_dvd/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå