sdf123 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg har denne skjermen Benq E2220HD og ATI 5450. Problemet er at bildet ikke dekker hele skjermen, er det en instilling en plass som gjør at jeg får dekket hele? JEg har også prøvd å koblet den til hjemmekinoen min(benq w5000 projektor og onkyo 807) og får det samme på lerretet, bildet går ikke helt ut. Så da regner jeg med det er en instilling på pcn som må gjøres, men hvilken? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Link->Er ikke bildet på tven/skjermen din helt strukket ut? Det er ikke straffbart å bruke søkefunksjonen på forumet. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 Jeg søkte, men brukte google og ikke de helt riktig ordene, men takk Lenke til kommentar
abc00 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 er det windows 7 du har? prøv å gå inn på Kontrollpanel\Utseende og personalisering\Skjerm og trykk på juster oppløsning (du finner knappen på venstre side)hvis det er det du mente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå