Greysteel Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Era Vulgaris' topp 15 Her er de 15 filmene jeg liker aller best. Jeg har fulgt omtrent samme modell som Cuneax m.fl., og brukt bilder som representerer øyeblikk jeg ble spesielt grepet av eller likte veldig godt. Dette gjelder dog ikke Clerks og L'homme qui plantait des arbres. 1. One Flew Over the Cuckoo's Nest 2. Requiem for a Dream 3. Into the Wild 4. L'homme qui plantait des arbres 5. Pulp Fiction 6. Trainspotting 7. Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom 8. Mononoke-hime 9. Cool Hand Luke 10. A Clockwork Orange 11. This Is England 12. Monty Python and the Holy Grail 13. Fucking Åmål 14. Clerks. 15. Le fabuleux destin d'Amélie Poulain Endret 1. juli 2010 av Era Vulgaris Lenke til kommentar
Moff Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 kuuuuuuult.. jeg må se 4,7,8 og 13 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Nå ble jeg gira på å se "One Flew Over the Cuckoo's Nest". Har Reqiuem For A Dream som min favorittfilm forresten. Likte denne lista, skal se de 3 andre filmene på lista jeg ikke har sett etterhvert nå. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg så nettopp Mononoke-hime, og den går rett inn på 8. plass. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg så nettopp Mononoke-hime, og den går rett inn på 8. plass. Fantastisk film. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Kunne ikke vært mer enig. Jeg har ikke sett særlig mange Studio Ghibli-filmer enda, men jeg blir mer forelsket for hver film jeg ser. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Ja, den og Tonari no Totoro er mine favoritter iallefall. Men Mononoke er noe for seg selv. I fare for å gjenta meg, helt fantatstisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå