knutsen92 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Det har seg sånn at en Motorhispania RYZ er utrolig lett å stjele. Det er bare å nappe ut en kabel, og det bekymrer jeg meg over. Selv om jeg låser mopeden på rattlås og låser hjulet, så føler jeg meg fortsatt ikke betrygget. Så er det en mulighet som gjør at folk som vil stjele mopeden min ikke bare kan nappe ut en kabel? De må altså fysiskt flytte den hvis dem ønsker å stjele den, ikke bare klippe låsen, nappe ut kabelen og kjøre av gårde. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Skivelåser kan være en ting. Noen av dem er særdeles vanskelige å få has på. Kjenner en som nesten ble frastjålet en Rieju SMX. Tjuvradden måtte gi opp å prøve å knekke den. Rattlåsen bør du ikke tenke på som lås en gang. Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Ja, sats på en god skivelås. Jeg hadde et tyveriforsøk på en tdr250 jeg hadde. Tenningslås+rattlås var ingen problemer for tyven, men han bråket så mye med å prøve å knekke skivelåsen at naboen min våknet og ringte politiet. Sjeferen de hadde med se fikk tak i han ganske kjapt (flink bisk ) Lenke til kommentar
jarah Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 http://biltema.no/no/Bil---MC/MC/Tilbehor/MC-alarm/ Den kan kanskje være til hjelp? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Skeptisk... greit at den uler men det hjelper lite hvis han er over alle hauger innen du har kommet deg ut. Noe slikt ville jeg valgt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå