Gjest ... Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg har rett og slett lyst å ta livet av meg. Jeg går å tenker på det hele tiden. Jeg har problemer med kjæresten og jeg liker rett og slett ikke meg sjøl. Jeg er alt for sjenert.. Hva er den letteste måten å ta sitt eget liv på? Lenke til kommentar
Gjest ... Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Denne var bare laget for tull for å se hva folk sa, men jeg såg at det ikke var smart gjort. Unnskyld. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Du ga det to minutter? Du ville mest sannsynlig fått en haug med brukere som ga deg mange gode grunner til å leve, og et par som faktisk ga deg tips, i den tro at de var morsom, eller at du var et troll. Denne gangen ville de altså hatt rett. Ekstremt useriøst at du lagde denne tråden. Fins folk som faktisk tenker på å ta selvmord, og det fins også tråder hvor du kunne sett reaksjoner. Det kan imidlertid virke som at du faktisk kanskje har litt problemer, lagde tråden og så angret eller ble redd for reaksjoner? Et rop om hjelp kan ta mange former. Det er bare naturlig, og ikke noe å unnskylde. Om du faktisk tenker på å ta ditt eget liv bør du snakke med noen om det. Dine foreldre, kjæresten din, helsesøster. Sistnevnte og alle andre i helse- og omsorgsyrker, leger, psykologer osv har taushetsplikt og sier ingenting videre. Det fins også mange du kan ringe som har peiling på dette, f.eks. Kirkens nødhjelp, Røde Kors osv. EDIT: Vil vise til denne tråden hvor det fins mange og gode tips til dem som eventuelt sliter med selvmordstanker. Endret 11. april 2010 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå