IntelAmdAti Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) WOW! Deathknight New Abilities: Lvl 81 - Return to Flesh: The Deathknight can instantly resurrect dead allies on the battlefield, consumes all available runes and runic power. Lvl 83 - Summon Haunting Spectral Spirits: Summons several spellcasting spectral ghosts to fight at the Deathknights side, this ability shares cooldown with Army of the Dead. We intend for this ability to be the ability of choice against highly armored targets. Lvl 85 - Plaguewalker (Passive): The Deathknights footsteps leave a trail of diseased ground behind him, targets that run onto the blighted ground will take damage and suffer from diseases. Kilde: Blizzard Entertainment Endret 12. april 2010 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hah, jeg bet faktisk på helt til punkt 3, da sjekket jeg linken før jeg klikket på den. Nice try Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Så med engang på den første at dette bare er tull... Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Er det ikke lang cooldown på sånt? Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Er det ikke lang cooldown på sånt? Instant cast, 5 sec cooldown Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Ullsokk, spiller DU wow? Du som klager over HVER gang jeg prater om det xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Ullsokk, spiller DU wow? Du som klager over HVER gang jeg prater om det xD Klager? Han bare svarte han :] Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Ullsokk, spiller DU wow? Du som klager over HVER gang jeg prater om det xD Klager? Han bare svarte han :] Jeg og Ullsokk prater utennom forumet også, der klager han over at jeg spiller wow. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Ikke noe vits og skrive dette her. Send PM Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Ullsokk, spiller DU wow? Du som klager over HVER gang jeg prater om det xD Rancers? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Ullsokk, spiller DU wow? Du som klager over HVER gang jeg prater om det xD Rancers? Yes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå