motorhifuria Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) hei jeg er stolt eier av en motohispania furia. men har fått et problem hver gang jeg kjører begynner den å fuske veldig, noen som veit hva dette kommer av eller har opplevd dette sjøl? nå har den blitt my værre den starter og kjører fremover men fusker veldig veldig mye får ikke kjørt mere en 10-20 meter før den stopper. trenger hjelp. Endret 12. april 2010 av motorhifuria Lenke til kommentar
Oleleh13 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 hei jeg er stolt eier av en motohispania furia. men har fått et problem hver gang jeg kjører begynner den å fuske veldig, noen som veit hva dette kommer av eller har opplevd dette sjøl? vist de regner menst du kjører, så er det nokk det! men kan også vær pluggen, prøv å skift plugg, rense forgasser! da har du nokk blitt kvitt problemet;) Lenke til kommentar
motorhifuria Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 ok da skal jeg prøve det i morra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå