fjisdfji Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hallo (: Beklager overskriften men det begynner og haste nå! og det virkelig for min del! Mobil: Godt kamera! Bra batteri. Tocuh telefon. WIFI (trådløst nettverk) RASK! Disse er det jeg har tenkt på. Vil ikke ha en tung telefon, en jeg kan ha i lomma. Derfor jeg vil ha bra batteri er for at jeg slepper å lade den like ofte som jeg trengte med min forgie nokia. Har hatt alle merker så det spiller ingen rolle.n Vil ha en mobil som tar greie bilder siden jeg tar noen. trådløst fordi jeg pleier å bruke det noen få ganger. og den må være rask!. Håper på seriøse svar. Har tenkt litt på Samsung Jet. Noen som har et annet forslag? Har forresten telenor med Friprat!. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Har ikke noe bra forslag, men samsung jet sitt touch grensesnitt er forferdelig. Og ikke spesielt rask. Lenke til kommentar
bowardsen Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Sjekk ut htc telefonene eller Sony ericsson sine. Nokia henger for øyeblikket litt etter de andre. Hold deg unna Jet! Lenke til kommentar
AliasPenger Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Sjekk ut htc telefonene eller Sony ericsson sine. Nokia henger for øyeblikket litt etter de andre. Hold deg unna Jet! HTC har nok ikke bra kamera. Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 hva med sony ericsson xperia x10? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå