morgan_kane Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Hvordan er de telefonene de selger på marked i Oslo i helgene? tenker på de som er kopier av Iphone f. eks. Er det samme telefonen bare at noen andre har lagd den? Bruker de samme programvare? Endret 11. april 2010 av morgan_kane Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Mange av disse knock-off modellene har mye samme funksjonalitet, og programvare, men de har som regel en stor hake, som feks grunnleggende mangler i software/hardware eller byggkvalitet.. Garanti og reparasjon er også noe man ikke får så lett på slike.. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Glem App Store. Har lest at de har masse bugs og kun kjører javaprogrammer. Lenke til kommentar
kaospiloten Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hei, jeg lurer på å kjøpe en Iphone knockoff til min sønn på 10 år. Syns han er for ung til å få en dyr orginal. Ser de selges på nett til 6-700 kr. Eller skulle jeg prøvd å finne en pent brukt 1gen orginal Iphone? Sorry for tråd hijack Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Gi ham en ekte Nokia i steden. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Er de typisk de som kjøpes fra Kina(type dealextreme etc) så støtter de f.eks ikke en gang 3G, og sikkert mye annet som er kjekt å ha. Så er greit å tenke seg om noen ganger. Lenke til kommentar
kaospiloten Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Gi ham en ekte Nokia i steden. Hehe, han har en Nokia E51 nå Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Leste akkurat om Meizu M8(minione) Og hvis den telefonen er en av de som er på marked i Oslo så ber jeg søsteren min kjøpe den så litt for bra ut. Men er det noen som har erfaringer med den? har lest den tråden om den men det ga meg ikke mye... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå